renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HonziX
Vloženo 30.3.2025
Aktualizováno 2.4.2025
Zobrazeno 1 086x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 10 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 02.04.25 v 18:17

Přesně tak. Já na fíkovi měnil jen spojku a kondíky, kladívka 1x.Nikdy mě nenechal. A nevyrůstal jsem na tom od mala jako jiní. Prostě v 18 mi ho nabídl kámoš, tak jsem ho vzal. Jezdil jsem na něm dost, i 150 kiláků. Dokonce jsme jednou jeli s Milošem, on na Virago 535 a já na fichtlovi.

Targus
Targus napsal 02.04.25 v 16:39

raid

Tak v první řadě y bylo potřeba definovat spolehlivost.

Před skoro 50 lety jsem si ho koupil za penízky z letních brigád. Byl nový a fungoval.

Závady, které se občas vyskytly, jsem se naučil odstraňovat docela brzy. Jmenovitě odcházely žárovky a svíčky, ale mnohem méně, než ty dnešní. Občas jsem ztratil nějaký ten šroubek - no a to je asi tak všecko.
Pokud člověk pravidelně kontroloval předstih a odtrh, dotáhl šroubky (závitová lepidla tehdy k mání nebyla) a občas došponoval řetěz, nebyl problém.

raid
raid napsal 02.04.25 v 09:11 10b.

Spolehlivý, pokud se o něj člověk dobře stará... To je hláška do pranice
Ta věc nebyla spolehlivá, ani když byla úplně nová
Každopádně vítej mezi motorkáři a jezdi hlavou.

HonziX
HonziX napsal 31.03.25 v 18:30

Díky za komentáře

jirka-72
jirka-72 napsal 30.03.25 v 21:38 10b.

pěkný stroj, tak ať slouží. Taky jsem na pincku začínal, měl jsem ho po dědovi i s přívěsem, jezdil s ním na trávu králíkům .

Milan1963
Milan1963 napsal 30.03.25 v 18:16 10b.

hruso25
hruso25 napsal 30.03.25 v 17:38 10b.

Na tie jazdy s kamarátmi si dávaj pozor. Poznám jedného Mareka z Banskej Bystrice a sa išiel s kamarátmi povoziť a skončil v Kapskom meste.

Na takýchto strojoch začínajú jazdci s dušou a srdcom motorkára.
Nech ti Pionier slúži.

elvis78
elvis78 napsal 30.03.25 v 10:56

Vítej synu mezi námi
Fichtla u sebe tedy ruším a ještě si tam dej tu babetu
Jinak pro motor jsme byli u kluka co jezdí nějaký závody, myslím někde u Bezna, nebo Všelis, už nevím, prostě někde mezi Benátkami a Kropáčovou Vruticí
To tyristorové zapalování je nové, funkční. Fichtl jde na první nadlábnutí. Výfuk má z mýho fichtla a pak zase nasadí ten seřízlej. Mě je to jedno, na svýho mám stejně funglovku. Tak ať ti to synu jezdí.

elvis78
elvis78 napsal 30.03.25 v 10:52 10b.

Vítej synu mezi námi
Fichtla u sebe tedy ruším a ještě si tam dej tu babetu

Targus
Targus napsal 30.03.25 v 10:23 10b.

No vida, už jsem myslel, že všechny Povážské Obludy už vychcípaly!!!

Pokud to nechceš stavět na značky (dají se sehnat "z dovozu"), je celkem jedno, co s tím uděláš, ale byla by to škoda, pokud sis hrál se sundavaním neoriginálních štětkolaků. Ale už dávno nemám oči puberťáka, že jo...

A jestli potřebuješ funkční kladívko k zapalování, děravý dekl na pravé straně bude fungovat do projetí první hlubší kaluže.
O prachu, který funguje naprosto perfektně jako smirkový papír, je škoda ztrácet slova. Poznáš na ku*evsky zkráceném intervalu výměny ošoupaného kladívka, resp. vačky.

TVL, to už je půl sta let a zim, co jsem na tomto krámu blbnul na polích za barákem...

Takže ať ti ten zgenerálkovaný motor slouží hodně dlouho!!!



TOPlist