renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 250 (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jozomoto
Vloženo 30.10.2024
Aktualizováno 31.10.2024
Zobrazeno 1 006x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 11 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 01.11.24 v 09:42

elvis78

Máš stejný přístup, jako já. Nebudu do motorky cpát "originál" šrouby z bláta padesátých let, když tam můžu vrazit osmičkovou ocel, i když je z Číny. Občas je dobré mít hlavu na krku a nohy na zemi. Zejména když chce jeden sem tam dokonce i jezdit a nikoli jen blbě čumět na kus starého železa a trousit moudra do okolí.
Viz můj odkaz na pařízka v odpovědi na Jožku.

Moje komenty ber, prosím, POUZE jako řečnická a duševní cvičení, neb co se nezatěžuje, to záhy zakrňuje - známe z hodin tělocviku. A platí to, bohužel, i pro maso, které nosíme nad krkem.

Přeju Ti vše dobré!

Targus
Targus napsal 01.11.24 v 09:31

Jozomoto
Ano, máš k tomu ZDRAVÝ přístup. K čemu by ti byl doma křáp, který by byl "originál", a ty bys byl "nasejřenej" při každém přiblížení pod hranici deseti metrů?

Tvůj mazlík má přinášet radost PŘEDEVŠÍM TOBĚ !!! A je úplně jedno, jestli jsi docílil cílového stavu vlastní pílí, anebo cizíma rukama a vlastními penězi. I když na druhou stranu já třeba mám lepší pocit, když si něco dokážu spravit sám. Třeba tohle (taky jsem původní řídítka vyhodil a kašlu na originalitu):
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=138638

Btw. škoda, že jsi sem nehodil fotku původního stavu...
Ať se ti daří!

Jozomoto
Jozomoto napsal 01.11.24 v 07:42

moc nefotim, to je fakt.
Na 100% původnost u takhle mladého stroje si úplně nehraju. Přeci jen to není nic úplně dechberoucího jako nějaká meziválka.
Chtěl jsem mít originální vzhled, to myslím že se povedlo. Jak je vidět foto po pořízení. Ty fotky co jsem viděl na minulých stk mé motorky to byl děs..
Každý přistupuje k renovaci podle svého pohledu. Důležité je aby majitel byl spokojený.

Jinak děkuji za komentáře.

elvis78
elvis78 napsal 01.11.24 v 07:11

Targusi, tvé komentáře jsou někdy prapodivné, Možná bych je zkrátil a zpřívětivěl v nich, protože někdy jsou docela prapodivné. To že sem nepíšou ti správní "odborníci" je možná i dobře. Tak jasně že oni myslej, že 100% originální díly jsou super, ale když nejsou tak jako asi nebudu jezdit ne, a když náhiodou jsou a pěkný tak za nesmysl? Je lepší i v rámci bezpečnosti novej spojovák než starej železnej, kterej bude hnít a nebo to stříkat olejema aby to pak žralo nějaký gumy a tak, prostě další sraní s tím. Ne, to nechceš, podle mě tady co tu jsme chceme přeci jen občas jezdit a ne jen leštit a srát magi v kostkách , protože tam je šroubek shnilej na sračku z roku 1967
Z mého pohledu i na nově lakovanej stroj je blbost dávat železný šroubky bez povrchovky . Ideální stav je nerenovovat další epizoda je veteránská SPZ, tady se přiznám že jim nefandím ale jednu asi potřebovat budu k legalizaci fichtla a proč? Protože na něm chceme jezdit a ne na něj čumět

Targus
Targus napsal 31.10.24 v 22:14

Jozomoto

Ale JÁ CHCI, abys loudil!!!

Jenom tak ti potom můžu nadávat, že máš blbou motku, málo fotek a hnusnou mošnu, nebo tak něco!

Prostě konverzace čtvrté cenové!

Napíšu to jinak.
Chybějí mi tady borci - "jedině správní znalci" veteránů, kteří tu strhali kde co a když přišlo na lámání chleba, nebyli schopni předvést ani toho blbého fichtla.
To jsem se při čtení jejich komentů typu - fuj, nový lak, fuj - šrouby v pozinku," válel smíchy!

Sema
Sema napsal 31.10.24 v 16:18 9b.

Pěkná

pali3x
pali3x napsal 31.10.24 v 14:20 10b.

Super motorka

Páči sa mi hodnotenie motorky a výkonu. Ak som dobre pozeral MZ 250 / 251 má cca 12 až 16 kW. Pre niekoho to ide dobre, inému nestačí ani 2x toľko v 400 / 500 ccm. Pohľad na motorky je rôzny, ale napr ja som tiež skôr "minimalista... Síce cca 15 kW v Royal Enfield Hunter 350 mi nepríde extra veľa, ale napr takmer 30 kW v Triumph Scrambler 400 X je už postačujúcich.

Jozomoto
Jozomoto napsal 31.10.24 v 12:43

Tak jako nic neloudim. Chtěl jsem akorát postupně uvádět motorky které mám.
Fotky se asi nenahráli. Samozřejmě že nějaký dodám na netu nejsem úplně pořád..
Brašny jsem koupil na burze po stokoruně za kousek.

Targus
Targus napsal 31.10.24 v 08:25 10b.

Tak s fotkami ses teda nepředřel!
A za to loudíš deset?

Máš z pekla štěstí, že i ta "jenom jedna" se ti docela povedla!
A za motorku ti samozřejmě nedám NIC!

Desítku dávám za tu zelenou mošnu, kterou jsi asi zavěsil na zmíněný nosič.
Víš proč?

Jako "jedině správný" motorkář, který dráždil početné stádo koníků ve fichtlovi (Jawa 21), jsem NUTNĚ potřeboval somračku, neboli vyřazený vojenský chlebník, původně určený k přepravě plynové masky.
Tenkrát to byla docela nesehnatelná věc, takže kámoš sehnal hrubou celtovinu a jedna moje postelová kamarádka nám ta JEDINĚ NUTNÁ žebradla ušila.
A její výrobky silně připomínaly to, co máš napentleno na motorce ty!

Kdeže ty časy jsou...

Tož chlape, ať ti to jezdí!

elvis78
elvis78 napsal 31.10.24 v 07:53 10b.

|Pěkná je Fotka na mém oblíbeném zastávkovém místě
Já si pamatuju když na nich párkrát němci po sametové revoluci jezdili po 1/38 přes Nymburk..

kingon
kingon napsal 30.10.24 v 22:13 10b.

Moc hezký popis. Jezdili jsme na tom před čtyřiceti lety a udělá to radost i dneska. A nakonec i ten výkon stačí.



TOPlist