renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 250 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ZASEJA
Vloženo 9.2.2014
Aktualizováno 2.3.2014
Zobrazeno 2 870x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mz 250 předělaná na cros - rám jawa,

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Po nějakém čase se mi zase zachtělo jezdit v terénu na teréní motorku s rozpočtem cca 10 tisíc jsem mohl zapomenout takže nezbývalo než se zase na zimu zavřít na dílnu a něco vytvořit s předchozí stavbou z jawa 250 jsem už tak nějak věděl jak na to a co udělat líp

Motorku bych doporučil pro - pro všechny kdo chtějí za pakatel jezdit v terénu a nelámat si hlavu s nějakou udržbou a servisem

Recenze

už jsem veděl že potřebuji něco silnějšího než jawu 250 , byla tu možnost přestavět 350 ale co si budeme povídat to by nebylo ono musel to být jednoválec a tak jsem našel MZ 250 starší typ ale podařilo se mi koupit 2 sice v opticky horším stavu ale bylo z čím začít a z čeho brát díly

Rám - jelikož Mzeta má rám úplně na nic, nic nevydrží a kroutí a hlavně jsem chtěl mít před motorem kus rámu rozhodl jsem se dát motor z MZ do rámu z jawy 250, po prvním měření jsem zjistil že by to šlo
-rám z jawy jsem úplně odstrojil ořezal co šlo až zbylo jen torzo viz foto následovalo přivaření úchytů pro motor a další výstuhu rámu , a přivaření kompletní zadní kyvky z rámu MZ viz foto, a dále i přivaření kompletního krku řízení z MZ rámu na rám aby se dali použít přední i zadní tlumiče z MZ
zadní kyvka byla prodloužena a rozšířena aby se tam vešel 19" drapák
následovalo navaření všech možných úchytů a kříže stupaček a osy zadní brzdy

Motor - žádnou úpravu jsem na něm nedělal je origo krom úpravy víka řetězky

asi největší třešničkou bylo výfukové potrubí které se mi podařilo udělat dle mé představý aby byly 2 koncovky

následovalo nastojení mota tlumiče MZ kola ČZ/jawa, nádrž , blatníky a kastlíky z jednoho jsem udělal vzduchový airbox a z druhého který je z jawy na nářadí jsem upravil tak aby tam šla dát baterka a základní elektroinstalace viz foto

všechny další díly jsou bud doma udělaný nebo z nějakýho vraku zadní rozeta poháněla v JZD hnojný pás ...

na to že vše bylo doma děláno na koleně geometrie a řízení dopadli na 1 nic není křivé a rám i po několika letech ježdění se nehnul !

moto jsem stavěl i tak aby vše bylo maximálně jednoduché - komplet motor mám vyndaný z rámu do 5 minut!

Kdo má MZ 250 tak ví že výkonu má relativně dost a hoby ježdění v terénu to bohatě stačí

s motem jsem neměl nikdy žádný problém mám ho do ted a to mám ještě náhradní motor který jsem si říkal že tam budu dávat až se tento rozbyje naštěstí tento funguje super jak má i po několika letech !

na motu jsem jezdil hodně sice ji mám stále ale už je zakonzervovaná a posledních 5 let už nejela nebyl na ní čas je stále plně funkční jen nalít benzín a dát baterku a může se zase jezdit ale bohužel nedostatek času tomu brání

spotřeba - za 2 stovky zábava na celé odpoledne co víc si přát

uvažuji i o prodeji, možná že se objeví i v inzerci

tak dnes po dlouhé době opět v sedle, není nad to užít si klid lesních cest ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fenyx
Fenyx napsal 02.03.14 v 20:25 10b.

Takovýhle stroje mě fakt bavěj, moc dobrý!!!

Slavomil_84
Slavomil_84 napsal 09.02.14 v 18:46 10b.

Mrda

Více komentářů



TOPlist