Vlastník | drool | |
---|---|---|
Vloženo | 11.12.2021 | |
Aktualizováno | 12.12.2021 | |
Zobrazeno | 3 040x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
Vlastník | drool | |
---|---|---|
Vloženo | 11.12.2021 | |
Aktualizováno | 12.12.2021 | |
Zobrazeno | 3 040x |
prostě klasika ,, poctivá technika a mechanika
Pěkný to máš
Krásná klasika! Zkus si pohrát se sekundárním převodem. Na Enfieldu mě od 80km/h docela vadily vibrace. Dal jsem o zub větší pastorek, klesly otáčky a můžu valit v klidu kilčo...
Oprava:
vojtechposmourny, áno,mala čierne kolesá a mala aj iné sedlo.
https://www.motostop...ry_2016_CUSTOM/14375
Mala. Aj sedlo.
Zdravím kolegu, pozdravy přijímám SR samozřejmě parádní, jen mi vrtá hlavou, neměla tahke edice černý kola?
Moc pěkná motorka! Jedna z mých nejoblíbenějších, bohužel ji zatím nevlastním... Ať slouží a dělá radost!
Hezká klasika, neboli železo, jak se patří.
Pekný stroj aj super napísané
Paráda , jen si ji hýčkej a užívej. Na ni je ta pravá svoboda a úsměv Taky jsem ji do loňského září vlastnil, než mi cestu zkřížila ve 4500KM kunda ve feldě - měl jsem rok 18, v šedé matné od nova. Ta výroční modrobíle zbarvená se na ni nehodí ale Kenny prostě k Yamaze sedííííí. Vždy šťastné návraty domů...vím o čem mluvím. A malé plexi se na to opravdu hodí a vzhledu neublíží...a nebudeš furt pucovat ty hezký chromovaný budíky A ode mne jasných 100b.
Velká nádhera a eště v barvách Kennyho Robertse
Pekná,sám som po nej pokukoval.
"Na to se vždycky těším a je to něco, co mi (typicky!) chybělo u dokonalých Hond v autoškole. Na druhou stranu se objevuje i nepříjemné mravenčení a je to trochu o hledání ideálních poloh ve spektru otáček."
Tak ty si jasný adept na Guzzinu! Trebárs V7. Tam sú vibrácie prítomné v celom spektre otáčok, ale len tie pozitívne, bez mravenčenia. Skús a budeš vytešeý ako malé decko.
Parádny stroj
Moc pěkná nikam nespěchající klasika v té správné barvě!
Jo - líbí se mně, že Japonci umí vedle svých přetechnizovaných strojů pouštět do světa mašiny klasického střihu, ne jen kabátem, ale i technikou. A líbí se mně že jsou stále nadšenci, kteří oželí pohodlí skútrů, jeho úložný prostor, atd...a pořídí si nové vyrobeného veterána. Nakopnout si mašinu je stejný rituál jako nacpat dýmku, nebo natáhnout mechanické hodinky. Právě tyto "nepraktické" prvky užívání některých věcí dělají rozdíl v celkem zážitků... když teď sám hledám nějakou klasiku do garáže, tak jsem se nad SR500 pozastavil, jako možným kandidátem. Bohužel jsou v nabídkách za nesmyslné peníze, za které se dají už pořídit větší klasiky.
Jo - líbí se mně, že Japonci umí vedle svých přetechnizovaných strojů pouštět do světa mašiny klasického střihu, ne jen kabátem, ale i technikou. A líbí se mně že jsou stále nadšenci, kteří oželí pohodlí skútrů, jeho úložný prostor, atd...a pořídí si nové vyrobeného veterána. Nakopnout si mašinu je stejný rituál jako nacpat dýmku, nebo natáhnout mechanické hodinky. Právě tyto "nepraktické" prvky užívání některých věcí dělají rozdíl v celkem zážitků... když teď sám hledám nějakou klasiku do garáže, tak jsem se nad SR500 pozastavil, jako možným kandidátem. Bohužel jsou v nabídkách za nesmyslné peníze, za které se dají už pořídit větší klasiky.
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Nádherná!!!
Stará, poctivá a jednoduchá klasika ! Líbí se mi to a na každodenní ježdění kolem téměř ideální.