Vlastník | wil | |
---|---|---|
Vloženo | 25.4.2021 | |
Aktualizováno | 7.7.2023 | |
Zobrazeno | 4 672x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | wil | |
---|---|---|
Vloženo | 25.4.2021 | |
Aktualizováno | 7.7.2023 | |
Zobrazeno | 4 672x |
Paráda, taky bych si nechal líbit lepší tlumiče, ale je to ranec
Ať ti to šlape. Dle fotek jsi s tím už někde za kopečkama byl
díky za reakci, nejsi první kdo mi to říká že to chce více plynu a spojkovat... teď o víkendu jsem nainstaloval odlehčení spojky a snažím se a fakt je to lepší... akorát v technicky těžkých pasážích to nestíhám já :))
Nepíšeš, kdy ti to chcípne, ale asi máš na mysli v těžším terénu, když jedeš na brblačku. V tom případě si myslím, že jsou na tom 790 a 890 stejně. Nepřijde mi, že by se to s novou 890 zásadně zlepšilo. Ten motor chce prostě víc otáček a prst na spojce. Ale máš pravdu, že jiné motorky snášejí nižší otáčky lépe. Už jsem se musel trochu přizpůsobit, držet víc plynu a spoléhat se na spojku. Holt tyhle Adventury od KTM chtějí , aby je člověk držel furt pod krkem. Pak fungují nejlíp.
mám 790 r a nedávno jsem se svezl na 890 rally... to byla chyba :))) ten podvozek je fakt famózní... uááá chci to ... ale nejsou... ale těch peněz... mám otázku... mně tas 790 dost často chcípá v momentě kdy to vůbec nečekám, říká se že to je lehkou klikou a u 890 už to vyřešili... možná je to jen rukama ale zajímá mě názor někoho kdo něco odjezdil na obou... předem dík jestli ztratíš pár řádek...
dobrá volba univerzál, který zmákne vše hezké foto pane
Taky bych si rád přečetl hodnocení 790. Bohužel profil neveřejný?
Sic strohé, ale pěkné srovnání 790 a 890 ať se práší od koleček
Super, že jsi to koupil u Kuklíků! Jsou to super kluci...
Užívej
to samozřejmě ano, ale jsou motorky, které to tak nemají. o tom chcípání jsem si četl u 790ky a udělal vlastní zkušenost u 890ky. taky, když tu motorku vytáhnu z garáže, natočím a nechám ji tak, po pár sekundách zhasne, musím přidat plyn na pár sekund a pak už lepší. možná je tam i nějaká sytič? každopádně jiný stroj, hlavně nový, mi to zatím nedělal. staré superenduro bez dekomprese taky zdechne, ale jakmile se zahřeje tak už pohoda. ale to je archaický motor:)
to Mig_35: Chce to používat více spojku. To mě naučilo ježdění v terénu na enduru bez startéru (pouze kopačka). Párkrát mi chcípnul motor ve strmém výjezdu a to peklo, které následovalo při pokusu motorku nastartovat jsem si moc dobře zapamatoval a pak už jsem měl vždy prst na spojce a hlídal aby motor nechcípnul
Síla vespod se dá poladit větší rozetou nebo kolečkem
jinak pčíst se o tvé 790r nedá, protože máš nastaveno neveřejný profil..
super, mám 790R, ale tahle rally je pro srdcaře..
Ano, výkon motoru není v terénu podstatný, co se počítá je točivý moment a ten má 890ka o něco větší. Druhá věc ovšem je, že i ta 890ka je dole poměrně mrtvá a každou chvilku chcípne. Zvláštní.
jj.dobrá volba, to pérování je úžasné, ať Ti to frčí, za 10 ... já R na RALLY předělávám
Pěkně, líbí se mi, že ji používáš na to k čemu je určená a nebojíš se, že jí uděláš bebí
Pěkná potvora, i to barevné provedení se mi líbí.
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů