PROFIL MOTORKY

KTM 890 Adventure R (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wil
Vloženo 25.4.2021
Aktualizováno 7.7.2023
Zobrazeno 4 672x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SJ90
SJ90 napsal 23.05.22 v 22:40 10b.

Paráda, taky bych si nechal líbit lepší tlumiče, ale je to ranec
Ať ti to šlape. Dle fotek jsi s tím už někde za kopečkama byl

Pitimier
Pitimier napsal 08.11.21 v 18:00

díky za reakci, nejsi první kdo mi to říká že to chce více plynu a spojkovat... teď o víkendu jsem nainstaloval odlehčení spojky a snažím se a fakt je to lepší... akorát v technicky těžkých pasážích to nestíhám já :))

wil
wil napsal 05.11.21 v 20:28

Nepíšeš, kdy ti to chcípne, ale asi máš na mysli v těžším terénu, když jedeš na brblačku. V tom případě si myslím, že jsou na tom 790 a 890 stejně. Nepřijde mi, že by se to s novou 890 zásadně zlepšilo. Ten motor chce prostě víc otáček a prst na spojce. Ale máš pravdu, že jiné motorky snášejí nižší otáčky lépe. Už jsem se musel trochu přizpůsobit, držet víc plynu a spoléhat se na spojku. Holt tyhle Adventury od KTM chtějí , aby je člověk držel furt pod krkem. Pak fungují nejlíp.

Pitimier
Pitimier napsal 04.11.21 v 15:11 10b.

mám 790 r a nedávno jsem se svezl na 890 rally... to byla chyba :))) ten podvozek je fakt famózní... uááá chci to ... ale nejsou... ale těch peněz... mám otázku... mně tas 790 dost často chcípá v momentě kdy to vůbec nečekám, říká se že to je lehkou klikou a u 890 už to vyřešili... možná je to jen rukama ale zajímá mě názor někoho kdo něco odjezdil na obou... předem dík jestli ztratíš pár řádek...

RostaZahel
RostaZahel napsal 14.06.21 v 13:10

dobrá volba univerzál, který zmákne vše hezké foto pane

ondrej-ek
ondrej-ek napsal 05.06.21 v 08:21 10b.

Taky bych si rád přečetl hodnocení 790. Bohužel profil neveřejný?

Mann
Mann napsal 02.05.21 v 12:35 10b.

Sic strohé, ale pěkné srovnání 790 a 890 ať se práší od koleček

Tuji
Tuji napsal 28.04.21 v 18:06 10b.

Super, že jsi to koupil u Kuklíků! Jsou to super kluci...

Užívej

Mig_35
Mig_35 napsal 28.04.21 v 15:04

to samozřejmě ano, ale jsou motorky, které to tak nemají. o tom chcípání jsem si četl u 790ky a udělal vlastní zkušenost u 890ky. taky, když tu motorku vytáhnu z garáže, natočím a nechám ji tak, po pár sekundách zhasne, musím přidat plyn na pár sekund a pak už lepší. možná je tam i nějaká sytič? každopádně jiný stroj, hlavně nový, mi to zatím nedělal. staré superenduro bez dekomprese taky zdechne, ale jakmile se zahřeje tak už pohoda. ale to je archaický motor:)

K2
K2 napsal 28.04.21 v 10:50

to Mig_35: Chce to používat více spojku. To mě naučilo ježdění v terénu na enduru bez startéru (pouze kopačka). Párkrát mi chcípnul motor ve strmém výjezdu a to peklo, které následovalo při pokusu motorku nastartovat jsem si moc dobře zapamatoval a pak už jsem měl vždy prst na spojce a hlídal aby motor nechcípnul
Síla vespod se dá poladit větší rozetou nebo kolečkem

nikod
nikod napsal 28.04.21 v 09:08

jinak pčíst se o tvé 790r nedá, protože máš nastaveno neveřejný profil..

nikod
nikod napsal 28.04.21 v 08:59 10b.

super, mám 790R, ale tahle rally je pro srdcaře..

Mig_35
Mig_35 napsal 28.04.21 v 07:29 10b.

Ano, výkon motoru není v terénu podstatný, co se počítá je točivý moment a ten má 890ka o něco větší. Druhá věc ovšem je, že i ta 890ka je dole poměrně mrtvá a každou chvilku chcípne. Zvláštní.

rascal33
rascal33 napsal 27.04.21 v 21:13 10b.

RostaZahel
RostaZahel napsal 27.04.21 v 08:53 10b.

jj.dobrá volba, to pérování je úžasné, ať Ti to frčí, za 10 ... já R na RALLY předělávám

Fic6
Fic6 napsal 26.04.21 v 09:42 10b.

Pěkně, líbí se mi, že ji používáš na to k čemu je určená a nebojíš se, že jí uděláš bebí

Juraj22
Juraj22 napsal 25.04.21 v 20:07 10b.

Pěkná potvora, i to barevné provedení se mi líbí.
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů



TOPlist