Vlastník | Pitimier | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2020 | |
Aktualizováno | 24.3.2024 | |
Zobrazeno | 5 847x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
Vlastník | Pitimier | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2020 | |
Aktualizováno | 24.3.2024 | |
Zobrazeno | 5 847x |
Super popis na super stroj! Před měsícem jsem jej také pořídil s najetými 6 tis. Km a než jsem dojel domů, vytekl zadní tlumič... Nyní na záruku v servisu a snad už budou pouze samá pozitiva?
JohnnyS08 no až jí budu prodávat tak abych mohl napsat nikdy nejetá v terénu a nikdy nepadlá ze stojánku:))
Petře Petře, hezký fotky, ale proč se nepochubíš tímhle?
edit - chjo, nevim, proč se mi to otočilo a rozpixelovalo :(
taky uvažuji o této masce, na kolik že to přijde?
pěkný popis, který má informační hodnotu. To se tady často nevidí. A s tím novým polepem vypadá motorka fakt pěkně (respektive mnohem méně škaredě:). Přeju ti šťastnou orbu na TETech i jinde
V 11 letech se s tím rozhodně nemažeš
pěkně shrnuté zkušenosti. Taky se těším až ji někdy zkusím a řeknu si "Tu chciiiii"
děkuju za tip... o stupačkách a teď i sedlu je rozhodnuto, řidítka budou asi následný logický krok:)
Prvně gratulace k biku ...já měřím 192cm a kombinace: stupačky RG (jsou cca o 15mm níž) sedadlo KTM Rallye (je rovné a cca o 20mm výš) a vyšších a rovnějších řídítek ProTaper, posunulo 790R na zcela jiný level komfortu a ovladatelnosti v OFF i na asfaltě, pro nás čahouny
děkuju všem za tipy na gumy...až něco vyzkouším tak sem napíšu
No neke kdo se tu vobjevil
Čau! No fešanda... snad jediný stroj, který mě přiměl uvažovat, jestli bude F800GS můj finální stroj :c) Jinak mám dobré zkušenosti se Shinko Adventure 804 a 805, předek mi vydržel 5000 a furt tam ještě něco zbylo, nestalo se mi, že by mě v terénu nebo na silnici nepodržela a se zadní gumou jsem dojel do Bosny, projel Bosnu, vrátil se a ještě na tom dojel zbytek sezóny.
Kdyby jsem tak často nejezdil ve dvou, tak by už byla doma. Skvělá to motorka, gratuluji
Se stupačkama od R/G se škrtnutí v náklonu bát opravdu nemusíš.
Minule som si ležal pod lesom na lúke v tráve a užíval si slnko, život a tak.
Priletel ku mne nejaký hmyz, matka s dcérou a dcéra bola zjavne v pubertálnom veku so svojimi neriešiteľnými problémami. V hmyze sa nevyznám veľmi, ale pripomínali mi niečo, ako uvediem dole, už viem prečo.
Dcéra sa sťažovala matke: "Mami, a v škole mi hovoria, že vyzerám ako píč-."
"Ale nie drahá, nevyzeráš ako píč-, vyzeráš predsa ako najnovšia KTM"
Ďalším neriešiteľným problémom sú pneumatiky. Suprové v blate a na diaľnici 170 km/h s nájazdom 10000km. A nezabudnúť na škrtanie stúpačiek o asfalt.
Žiaľ, ani KTM to nevedela vyriešiť
Mne sa osvedčili Pirelli MT21. Na asfalte sú od nova pomerne stabilné, nie je problém ísť 140 a vlastne aj viac, len to sú rýchlosti skôr krátkodobé, trhá to potom štuple. V teréne sú fajn, ale hlavne na sucho, kamene a vlhký podklad. Blato je už zas iná kategória. Asfaltová výdrž aj tých 10000.
Ale tiež hľadám ten neexistujúci ideál a momentálne som objednal METZELER MC360 MID SOFT. Priorita je vlhký a mokrý terén, na čo vyzerajú byť pomerne dosť drsné a pritom sú aj homologované. Skúsim. Dávam len ako tip. Možno sa osvedčia. Výdrž na asfalte je v tomto prípade druhoradá, ale možno prekvapia.
790 R je pecka motorka, jen ty oslí uši jako nádrž se mě osobně designově ale vůbec nelíbí
Jinak je to v terénu samozřejmě praktický mít těžiště takhle nízko, ale ke mě si cestu nenašla ...
Ale kdo na ní v terénu jezdil, měnil ihned i za 1090 R, takže KTM opět
Užívej si ji, já jsem momentálně v rauši ze své 1290
Pneu na tuhle motorku jsou orisek, bud dve sady nebo se smirit, ze to bude kompromis. At slouzi.
Pecka stroj ... s gumama řeším podobné dilema