Vlastník | ROURA | |
---|---|---|
Vloženo | 23.1.2020 | |
Aktualizováno | 23.1.2020 | |
Zobrazeno | 3 983x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
Vlastník | ROURA | |
---|---|---|
Vloženo | 23.1.2020 | |
Aktualizováno | 23.1.2020 | |
Zobrazeno | 3 983x |
Dobry vecer
Kvitujem Vam zalubu k starym Ceskoslovenckym motocyklom.Dovolil by som si jednu "konstruktivnu" poznamku. Na druhej foto mate v popredi Jawu ale za nou sa nachadza technicky a dizajnovy skvost ceskoslovenskeho motocykloveho priemslu. Ano , pisem o Cz 250/475 (ludovo nayzvanej Sportka).Dovolujem si vam zaslat ziadost o zmenu foto. V popredi by mal byt najlepsi sportovi seriovy motocykel Cssr. A to vieme kazdy je spominana Sportka. Trochu sa k nej blyzi Jawa 590 ale fakt len vo vzdialenosti svetelneho roku.
Ale k Vasmu stroju. Velmi pekne ,fakt nadhera. preto davam 10 bodov.Vela km s kolesami dole.Vas typ Jawy bol sen kazdeho motorkara a mozna to este stale trva. Trochu zavidim ale v dobrom.
Som majitelom Cz 250/475 preto ten komentar.
Kvasmu motcyklu
K Vasej zalube o motocykle Cssr
Hoď jí postupně do originálu, Calif si to zaslouží.
Zajímavý je filtrbox a kastlíky z ČZ 175/477, jak se to tam vejde, když rám není dvojitej? Nemáš fotku se sundanou sedačkou?
Není ani moc co dodat. Opravdu kultovní motorka s aureolou nezasloužené slávy.
Ve skutečnosti normální bastl, za který by soudruzi vývojáři z Jawy měli dostat nakopáno do ... ehm...
Samozřejmě je to nenaplněný sen asi všech, kteří se kdy potkali s Jawou. Oproti kývačkám a panelkám to bylo doslova zjevení. A pořád to bylo hezčí, než co pak lezlo z Týnce (638 s bakelitem pod prdelí a spol.)
Tak ať ti to jezdí a ať nikdy nelituješ, že sis ji pořídil...
Kalif 350 je dnes už najkrajší v pôvodnom stave.
Za puberty to bol môj mokrý sen, ťažko sa zháňalo už aj vtedy, preto majú aj dnes také nekrešťanské ceny. U mňa najkrajšia Jawa všetkých čias.
Kamoš ju mal, mne sa podaril vtedy Bizón.
Trochu som sa pousmial, keď som tvoju Kalifu uvidel, Bizóna som vtedy upravil podobne, obnažená predná vidla, chromované pružiny, chromované blatníky (Foto v profile v galérii). Bol som barbar, ako ty dnes...
V "gangu" sme mali samé dvojvalce, často sme si mašinky vymieňali. Californian nemá ešte široké uloženie kyvky a dosť to vlnilo pri rýchlostiach nad 100 km/h, oproti neskoršej 634 to bola u vybehaného Californiana "katastrofa", ale dodnes závidím každému, kto Kalifa 350 mal alebo má dnes.
Dnes je to už ale úplne jedno, či vlní či nevlní, lebo na veterán-akciách bude stíhať Pařezom tak či tak...
Ničiť len tak, bežným jazdením: zakázané!
Prostě ji musíš milovat, protože racionálně je to hovadina. Je to jako u plechovkářů s Alfou Romeo. Máš můj respekt a obdiv. Přeju ti aby holka dělala spíš radost, Pro mě je moc pěkná, jak si ji udělal.
Mám raději předchůdce a nástupce tohoto uměle přeceňovaného a nijak extra pěknýho typu
Novis79: 634 na mě zase působí těžkopadně a není tak hezká jako kalif. Je to těžký s těma jawama
Loni jsem na ni odjezdil sezonu a radši ji prodal, neni to dobra motorka, ve skutečnosti je podle mě takova provizorka - silnej motor v podvozku kterej stoji za starou belu, 634 je úplně někde jinde, vyhoda při prodeji je opravdu její nesmyslná cena
Pěkná, těch ani nebylo za Komančů moc vidět.
Pěkná práce
pěkná
Motorka je pěkná. Já tou šlechtou v 80. letech byl. Californiana jsem měl. Choval se ale nešlechticky - co jízda, to porucha. Největší radost mi udělal, když jsem se tohoto klumpu zbavil. A koupil 350 / 634. Dnešní ceny nechápu...za 10 tisíc je to drahý...Přesto ti dávám 10 bodů a at' ti tedy dělá radost.
A propos mládí...za mého mládí se motorky dělily (bohužel jenom) na stpětadvácy, stopětasedmy, dvěapůly a třipade, z nichž majitelé posledně jmenovaných byly samozřejmě největší borci. No a potom byly v okolí dvě nebo tři kalifornie, no a to byla úplná šlechta . Tak ať to jezdí.
pohádka mládí