PROFIL MOTORKY

ČZ 175/477 (1970)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 24.9.2006
Aktualizováno 28.6.2007
Zobrazeno 528x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 21 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rebel83
Rebel83 napsal 05.12.12 v 05:59 10b.

Pěknej stroj

Big.One
Big.One napsal 04.07.07 v 10:57

Výborný stav! To se hned tak nevidí. Prosím tě za kolik peněz by byla kdybys ji prodával?

smazany30477
smazany30477 napsal 28.05.07 v 10:01

Modrý kolínko značí slabší vrstvu materiálu či chromu. Známo již z fabriky. Bohatost a jízda má taky vliv, ale tohle ničím neovlivníte.<br />
<br />
Ta Zetka je kráásná ..přeji krásnou sezonu. Jen tak dál..

smazany32981
smazany32981 napsal 04.05.07 v 18:55

je nádherná

pech.
pech. napsal 29.04.07 v 22:28

modrý kolena jsou normální, i na základní nastavení karburátoru i přestihu

smazany40440
smazany40440 napsal 22.03.07 v 14:44

Je fakt nádherná.

napsal 04.01.07 v 09:12

Líbí se mi jak je skoro v původním stavu! Moc hezká! Ať vám to spolu pěkně šlape!

misa89
misa89 napsal 03.01.07 v 21:32

fialový koleno prozrazuje že je špatně seřízená, má bohatou směs...

2Tpower
2Tpower napsal 03.01.07 v 18:08

kdyby neměla filtr pod nádrží a novou zadní značku, tak je jak z fabriky <br />
fakt super, takhle originální stav.

napsal 26.10.06 v 22:11

Opravdu pěkná motorka,akorát drobná oprava, tyto motocykly neměly Oilmaster, ale Posilube, ono je to v podstatě stejný, akorát je rozdíl v počtu rolen...

aldatuner
aldatuner napsal 24.10.06 v 15:01

Jo a co to fialový koleno, to se většinou udělá, když se to hodně honí... <br />
I fotka tě prozradí<br />
Měj te se

aldatuner
aldatuner napsal 24.10.06 v 14:58

Čau, musím taky přidat komentář, je to moc krásný stroj. Já mám taky 175/477 s funkčním oil mastrem a nemužu si na to stěžovat, jen bych potřeboval aby byla trochu větší, je dost nízká. Což s mými 195 cm je trochu slabina <br />
No tak at vám to všem chlapy jezdí..<br />
Kdyžtak se taky mrkněte id 19529<br />
čauwes

pech.
pech. napsal 07.10.06 v 20:31

mám ČZ175 477 taky s funkčním oilmastrem s 15k a je to výborná mašinka na každodenní ježdění. originál jí nemám, protože se mi do rukou dostala orvaná jak samice, a já přistoupil k lehkej modernizaci, viz id 20185<br />
<br />
ať slouží, já teda panele neujedu, stačím ale neujedu, ovšem možná je chyba v těch mějch 120 kilech, maximálku 110 potvrzuju, prostě si na silnici v kile člověk nemůže moc vyskakovat no.<br />
<br />
je dobrá, lehká, živá (v možnostech objemu) obratná, nebojí se terénu.

Vojtas750
Vojtas750 napsal 27.09.06 v 08:15

hmm ta tvoje je luxustni, ta moje nema tu parabolu pochromovanou ale jenom vylestenou a ty prodlouzeny vidle sou nezezovy.

rámus
rámus napsal 24.09.06 v 21:02

jj jo jo jen mávej mávej mááávej!!Třeba mi taky někdy zanáváš.

smazany30565
smazany30565 napsal 24.09.06 v 19:16

napsal 24.09.06 v 18:46

V originále zůstane,jen se pokusím zlepšit pár detailů.Jinak všem dík.

Ludwig
Ludwig napsal 24.09.06 v 17:14

Opravdu krásný stroj.V této exportní anglické verzi s patnáctikoňovým motorem s pístním čepem uloženým v jehlovém ložisku a ferodovou spojkou jsem ji měl od svých 16 taky.Jezdil jsem skoro na všem,co Jawa i ČZ po válce vyrobily,a můžu zodpovědně říct,že toto je náš nejlepší vyráběný motocykl s nejvyváženějšími parametry(podvozek,motor,brzdy,hmotnost,tehdejší pneumatiky,jízdní výkon).Je o generaci mladší než Jawa 250 panel(14PS)s mnohem tužším a přesnějším rámem a na zrychlení z 0 na 100 díky krátkému zpřevodování stačí i naší nejvýkonější 350Kalifornian.Na delší rovince(ne do kopce)má jedinnou slabinu,kterou je nízká (skutečná)maximálka(110).I přes to ji považuji za lepší než její sourozenec ČZ 250 sport(dvouválec 17PS),který má vyšší max a bez chvění pracující motor.Podvozkově jsou z této doby samozřejmě nejlepší pozoruhodná dvojčata Jawa250,350 Bizon, s naprosto unikátním,dvojitým páteřovým,s ocelových plechů lisovaným rámem.Tento slibný vývoj byl však v tuto dobu již zastaven husákovskou normalizací.A udržuj tento krásný stroj v originále chlape.S chromem na nádrži a rámem v metalíze jich moc v česku nemáme! Ať ti jezdí stejně výborně jako ta moje bývalá.

Pavel-z-CL
Pavel-z-CL napsal 24.09.06 v 16:38

super

Martin.m
Martin.m napsal 24.09.06 v 13:36

kolik ti vali ze mavas?

smazany18933
smazany18933 napsal 24.09.06 v 12:50

nádrerná



TOPlist