Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Modrý kolínko značí slabší vrstvu materiálu či chromu. Známo již z fabriky. Bohatost a jízda má taky vliv, ale tohle ničím neovlivníte.<br />
<br />
Ta Zetka je kráásná ..přeji krásnou sezonu. Jen tak dál..
kdyby neměla filtr pod nádrží a novou zadní značku, tak je jak z fabriky <br />
fakt super, takhle originální stav.
napsal 26.10.06 v 22:11
Opravdu pěkná motorka,akorát drobná oprava, tyto motocykly neměly Oilmaster, ale Posilube, ono je to v podstatě stejný, akorát je rozdíl v počtu rolen...
Čau, musím taky přidat komentář, je to moc krásný stroj. Já mám taky 175/477 s funkčním oil mastrem a nemužu si na to stěžovat, jen bych potřeboval aby byla trochu větší, je dost nízká. Což s mými 195 cm je trochu slabina <br />
No tak at vám to všem chlapy jezdí..<br />
Kdyžtak se taky mrkněte id 19529<br />
čauwes
mám ČZ175 477 taky s funkčním oilmastrem s 15k a je to výborná mašinka na každodenní ježdění. originál jí nemám, protože se mi do rukou dostala orvaná jak samice, a já přistoupil k lehkej modernizaci, viz id 20185<br />
<br />
ať slouží, já teda panele neujedu, stačím ale neujedu, ovšem možná je chyba v těch mějch 120 kilech, maximálku 110 potvrzuju, prostě si na silnici v kile člověk nemůže moc vyskakovat no.<br />
<br />
je dobrá, lehká, živá (v možnostech objemu) obratná, nebojí se terénu.
Opravdu krásný stroj.V této exportní anglické verzi s patnáctikoňovým motorem s pístním čepem uloženým v jehlovém ložisku a ferodovou spojkou jsem ji měl od svých 16 taky.Jezdil jsem skoro na všem,co Jawa i ČZ po válce vyrobily,a můžu zodpovědně říct,že toto je náš nejlepší vyráběný motocykl s nejvyváženějšími parametry(podvozek,motor,brzdy,hmotnost,tehdejší pneumatiky,jízdní výkon).Je o generaci mladší než Jawa 250 panel(14PS)s mnohem tužším a přesnějším rámem a na zrychlení z 0 na 100 díky krátkému zpřevodování stačí i naší nejvýkonější 350Kalifornian.Na delší rovince(ne do kopce)má jedinnou slabinu,kterou je nízká (skutečná)maximálka(110).I přes to ji považuji za lepší než její sourozenec ČZ 250 sport(dvouválec 17PS),který má vyšší max a bez chvění pracující motor.Podvozkově jsou z této doby samozřejmě nejlepší pozoruhodná dvojčata Jawa250,350 Bizon, s naprosto unikátním,dvojitým páteřovým,s ocelových plechů lisovaným rámem.Tento slibný vývoj byl však v tuto dobu již zastaven husákovskou normalizací.A udržuj tento krásný stroj v originále chlape.S chromem na nádrži a rámem v metalíze jich moc v česku nemáme! Ať ti jezdí stejně výborně jako ta moje bývalá.
Pěknej stroj
Výborný stav! To se hned tak nevidí. Prosím tě za kolik peněz by byla kdybys ji prodával?
Modrý kolínko značí slabší vrstvu materiálu či chromu. Známo již z fabriky. Bohatost a jízda má taky vliv, ale tohle ničím neovlivníte.<br />
..přeji krásnou sezonu. Jen tak dál..
<br />
Ta Zetka je kráásná
je nádherná
modrý kolena jsou normální, i na základní nastavení karburátoru i přestihu
Je fakt nádherná.
Líbí se mi jak je skoro v původním stavu! Moc hezká! Ať vám to spolu pěkně šlape!
fialový koleno prozrazuje že je špatně seřízená, má bohatou směs...
kdyby neměla filtr pod nádrží a novou zadní značku, tak je jak z fabriky
<br />
fakt super, takhle originální stav.
Opravdu pěkná motorka,akorát drobná oprava, tyto motocykly neměly Oilmaster, ale Posilube, ono je to v podstatě stejný, akorát je rozdíl v počtu rolen...
Jo a co to fialový koleno, to se většinou udělá, když se to hodně honí...
<br />
I fotka tě prozradí<br />
Měj te se
Čau, musím taky přidat komentář, je to moc krásný stroj. Já mám taky 175/477 s funkčním oil mastrem a nemužu si na to stěžovat, jen bych potřeboval aby byla trochu větší, je dost nízká. Což s mými 195 cm je trochu slabina
<br />
No tak at vám to všem chlapy jezdí..<br />
Kdyžtak se taky mrkněte id 19529<br />
čauwes
mám ČZ175 477 taky s funkčním oilmastrem s 15k a je to výborná mašinka na každodenní ježdění. originál jí nemám, protože se mi do rukou dostala orvaná jak samice, a já přistoupil k lehkej modernizaci, viz id 20185<br />
<br />
ať slouží, já teda panele neujedu, stačím ale neujedu, ovšem možná je chyba v těch mějch 120 kilech, maximálku 110 potvrzuju, prostě si na silnici v kile člověk nemůže moc vyskakovat no.<br />
<br />
je dobrá, lehká, živá (v možnostech objemu) obratná, nebojí se terénu.
hmm ta tvoje je luxustni, ta moje nema tu parabolu pochromovanou ale jenom vylestenou a ty prodlouzeny vidle sou nezezovy.
V originále zůstane,jen se pokusím zlepšit pár detailů.Jinak všem dík.
Opravdu krásný stroj.V této exportní anglické verzi s patnáctikoňovým motorem s pístním čepem uloženým v jehlovém ložisku a ferodovou spojkou jsem ji měl od svých 16 taky.Jezdil jsem skoro na všem,co Jawa i ČZ po válce vyrobily,a můžu zodpovědně říct,že toto je náš nejlepší vyráběný motocykl s nejvyváženějšími parametry(podvozek,motor,brzdy,hmotnost,tehdejší pneumatiky,jízdní výkon).Je o generaci mladší než Jawa 250 panel(14PS)s mnohem tužším a přesnějším rámem a na zrychlení z 0 na 100 díky krátkému zpřevodování stačí i naší nejvýkonější 350Kalifornian.Na delší rovince(ne do kopce)má jedinnou slabinu,kterou je nízká (skutečná)maximálka(110).I přes to ji považuji za lepší než její sourozenec ČZ 250 sport(dvouválec 17PS),který má vyšší max a bez chvění pracující motor.Podvozkově jsou z této doby samozřejmě nejlepší pozoruhodná dvojčata Jawa250,350 Bizon, s naprosto unikátním,dvojitým páteřovým,s ocelových plechů lisovaným rámem.Tento slibný vývoj byl však v tuto dobu již zastaven husákovskou normalizací.A udržuj tento krásný stroj v originále chlape.S chromem na nádrži a rámem v metalíze jich moc v česku nemáme! Ať ti jezdí stejně výborně jako ta moje bývalá.
super
kolik ti vali ze mavas?
nádrerná