Zelená krasavice Kawasaki náhodou jsem na ní narazil a hned druhý den pro ni jel přes celou republiku 400km
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: nebyla zelená :)
Kawasaki Z 1000: trosku moc výkonu na začátek
První dojmy - První moje velká motorka, příjemně ovladatelná, odpouští chyby nezkušeného
Doplňky na motorce - nádherný zvuk s Leo Vince výfukem
padáky
štítek - spíše na parádu
přešité sedlo, hezky se v ní sedí, ale brzy bolí
navigace, hodí se, na telefonu hledat trasu není nejlepší
Recenze
Chtěl jsem pro začátky něco s "rozumným výkonem" co bude příjemně ovladatelné
za necelý rok ujeto cca 5000km a sžívání probíhá krásně
trošku měkké brzdy, ale vyřešíme výměnou desek, kapaliny a hadic za pancéřové
servis jsem udělal hned po nákupu, zatím jediná porucha byla žárovka
spotřeba luxusní, na delší cesty (vyhýbám se dálnicím) ve dvou s kufrem a brašnama do 4,5l, ostatně jsem se přes 5l snad ještě nedostal, možná při cestě na gross glockner ve dvou pod plným plynem
terén nic moc, párkrát jsme bloudili polními cestami a žádný extra zážitek, nejlépe se cítím na klikatých okreskách
cestování je snesitelné, v čechách po okreskách max 350km, pak už se to nedá usedět. nejhoší jsou vibrace, v zrcátkách není pořádně vidět nikdy, stále se třepou a ruce jsou po delší trase jak po šichtě se sbíječkou
Už jsme spolu procestovali kus světa.
A za celou tu dobu - olej, svíčky, brzdy, řetězová sada a pneumatiky
a mimo to jednou výměna fajfky na svíčce a nová baterka (ta byla zvláštní - chvíplo to za jízdy a už ani ťuk, naštěstí to bylo jen asi 100m od garáže, nová baterka a zase 5000km bez problému)
Žádné další starosti nebo problémy.
Jak je to s těma zpětnýma? To v nich opravdu není nic vidět? Slyším to už po několikáté a nezdá se mi to zrovna bezpečné ...