Nová láska v jedné stopě, jmenuje se Josefinka. Mojí dceři motorka připomíná velkého ohnivého koně, a taky se tak chová.
Motorka koupena od Od 60ti letého učitele - Příjemné jednání, vše řečeno na rovinu dle zkutečnosti. Mohu jen doporučit.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS Dakar: Na BMW byla menší výbava ,stárší ale krásná a vyžší cena cca o 40000Kč.
První dojmy - Výborná akcelerace a všestanost na silnici i v terénu. Nastavitelnost intenzity odpružení (úžasná věc) na které jsem byl zvyklí již z předchozí BMW. Poprvé když jsem jí uviděl, hned jsem se do ní zamiloval.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny od 18let do nevidím. A hlavně ty co musí často přesedlat z jedné stopy na dvě stopy jako já.
Doplňky na motorce - Teď něco chystám budete čubrnět, jen lehce naznačín " kan zatáčím tam svítím " novinka od John Deere prac. LED jako mlhovky. Držáky kufru,nové pneu avon (jedinečná přilnavost). 4.4.2014- Nové Blástry, držáky vlastní design a výroba (nerez) cca 4hod.práce,super krytí proti větru a dešti. Origo se mi nelíbyli a s namontovanými od předchůdce jsem nebyl spokojen. Chystám se ještě na padák a asi i nové světlo s optickou čočkou.
Moji Mazlíčci
Sekundární pohon 17ti zub
Nový blinkry s 21W Halogenkou
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/18/223251_IMG20140501171933.jpg)
Kam zatáčím tam svítím !
20.5.2014- mám zase něco nového ale to dám ke zhlédnutí až po srazu u Třech Studní, dík za pochopení.
Recenze
Ahoj všichni co jste v sedle. Udělal jsem si radost a pořídil si Italku von Tibet,mám ji přihlášenou na Josefa tak to bude "Josefínka" a vlastně taky trochu po mně. Jedinečnej kauf 16500 km za lidovku s Full komfortem a v plný palbě i s Marushin helmou,snad jen vyhřívaný hefty chybí (to se doladí),dostala k svátku nový botičky od AVONu a je to opravdu luxus jak se s nima dobře tančí na asfaltu. Už jsem stihnul spálit první plnou nádrž ale spotřebu jsem nezmapoval,počkám co těch 5 ventilů vykouzlí. Měl jsem BMW F650GS Dakar a pěju chválu na ROTAX i celej zbytek stroje,po 18000km vybodováno takže čau lásko musíš z domu. Teď po 3 letch vzorného chování jsem nešel daleko a volím osvědčenou jistotu s drobnýma nedostatkama (volnoběžka atd.), ale uvidíme co se ukáže po čase. Ozvu se zase po nějakých nazbíraných zkušenostech a spálených nádržích. Tak že Baiku zdar a Pegasu zvláště.
28.3.14: začnu na ni dojíždět do práce, počasí přeje a doplňky už mám dokoupený. To co jsem zatím najel tak musím konstatovat že sólo letí jako MIG 21 a tandem s dobrým spolujezdcem (co se neklopí obráceně) sviští taky jak vítr, až se jiskří od stupaček. Maximálka s bočním větrem 160km (sólo), už se těším až natankuju 100 oktanú u nás na benzině ho mají, dám pak vědět jaká bude změna. Tak zatím se všichni držte v sedle, vstříc lepším zítřkum.
5.4.2014-Dnes padla první tisícovka v sedle, počasí nic moc (zážitek 100% super.)
Nový blastry jedinečná ochrana proti větru : ).
Nový pneu AVON
6.4.2014- PRVNÍ DEFEKT na předku "mám to ale smůlu" snad už poslední. Nikdy bych nevěřil co udělá "pitomá"samolepka uvnitř pláště, na duši za paseku. Plášť je zdravej, zaplať Pán bůh.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217735_IMG20140405205515.jpg)
Nový pneu AVON
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217736_IMG20140405205534.jpg)
Nový blastry (100% ochrana)
11.4.2014- počasí se umoudřilo a já už v práci tušil že si dnes vyjedu. Cestou necestou,polem nepolem vrhnul jsem se prověřit nové blástry do přírody. V našem okolí Vranova nad Dyjí je nepřeberná spousta možností, tak že směr Bítov (asfaltky) lesem a potom směr Lančov rovnou na pole a šup do lesa. No prostě krása střídá nádheru "úžasná ochrana proti trní i větve se poddají" max spokojenost. A mám ještě namyšlenou další vychitávku (integrované blinkry do těchto blástrů) vlastní výroba, pochlubím se později. Celková spokojenost ze strojem jako takovím "jezdí bez poruch a plní veškeré očekávání" velmi snadná manipulace v terénu i na silnici, avšak hodně záleží na obutí (pneu dělají motorku). Spotřeba je zatím kolem 5,5l / 100km, ještě se zžíváme tak ji moc nešetřím ale myslím že to už moc neklesne "uvidíme".
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217738_IMG20140405203251.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217739_IMG20140405203514.jpg)
Stará dobrá ruční práce (cca 4hoďky s nerezem) to good.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217740_IMG20140405203606.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217741_IMG20140405203649.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217742_IMG20140405203720.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/217746_IMG20140405204459.jpg)
Výměna za neorigo (nedostatečná ochrana vůči všemu)
18.4.2014-při 18000 výměna řetězu a sekundární kolečko 17ti zub" kupodivu zadní rozeta v poho". Poprrvé na maximum 175km/h (a víc už ani rana) při cca 6800 ot/min, jsem maximálně spokojen za 2186 kč a myslím že se dostanu na 4 - 4,5 l/100km a to jsem chtěl docílit.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/16/220790_IMG20140418154724.jpg)
20.4.2014- už nikdy víc poprskaný blinkry od kondenzátu, aneb úprava po Česku.
Už jsem viděl hodně ale Halogeny 21W v blinkrech ještě ne, a to je prosím italskej originál ze skůtru ce jsem dotáhl z Rajchu na ND.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/16/220954_IMG20140420164557.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/16/220956_IMG20140420170453.jpg)
Co dodat baví mně to dělat věci jinak a lepe, už jsem posunul i kufr o 4 cm kvůli vědšímu pohodlí spolujezdce a zjistil zě z origo držáku od Aprilie bude krásná zahrádka na kufr. Tohle už jsem někde viděl a tak jsem se nechal inspirovat, ale udělám to zase podle originálu Made in Pepa66 "pěkně na silentbloky kvůli vibracím". Tady je pár fotek ať máte taky o čem přemýšlet.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/16/220961_IMG20140420170704.jpg)
A potom ještě opěrku pro větší pohodlí spolujezdce, na delších cestách okolo komína.
21.4.2014- dnešní vyjížďka lehce pod mrakem ale skusit se má všechno. Po zdařilém víkendu plném úprav jsem vyrazil na zkušebku abych se přesvědčil o správnosti všeho co jsem zpáchal.
1) sekundární pohon 17ti zub = velký úzpěch "obce 50km/h na 3tí kvalt při 3000 ot/min a ta forsáž je prostě úžasná
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2) blinkry super nikde nepřekáží a jsou přád čisté a hlavně je " v zapnutém stavu" nikdo nepřehlédne = maximální spokojenost.
3) povedl se i nový držák kufru je nyní už v klidu a chová se jako originální součást celku.
Takže všechno už je v pořádku a brambory jdou do řádku. Jsem spokojen.
4) " zahrádka na Top case " dobrý doplněk na ukožení lehkých zavazadel. Usazeno na silentbloky kvůli přenosu chení na víko kufru. Vyzkoušeno schváleno a funguje to, bez vlivu na jízdní vlastnosti.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/17/221940_IMG20140423195329.jpg)
5) vidět a být viděn, malá vychytávka na díře po blinkrech. Osazení bočních odrazek které na Pegásku nejsou a asi by měli být.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/17/221941_IMG20140423195634.jpg)
26.4.2014 - Děkuji pořadateli " Ajaxovi " za krásný zážitek z vyjížďky. První Krumlovská se moc povedla jak hojnou účastí ( asi 300 storjů ) tak nádherným slunečným počasím. V konvoji jsem se cítil jako ryba ve vodě, průměrná rychlost cca 55 km/h takže pořád za tři a čtiři, v příjemných otáčhách mezi 3000 a 4500ot/min bez žádných zjevně velkých vibrací díky novému 17ti zubému sekundárnímu kolečku. Ještě jdnou děkuji a klobouk dolů.
9.10.2014 - Ahoj Všichni, omlouvám se za prodlevu ale vrátil jsem po dvanácti týdnech z nemocnice (v Rakousku v Kremzu) domů. Až teď jsem se dostal na PC, tak zde píšu že jsem měl autonehodu při cestě z práce (deviti násobnou frakturu obou dolních končetin). Letos jsem najel 6500km na motorce a nic, pak jsem jel dvakrát autem a bylo to v háji. V pondělí 21.7.2014 v 16h50min nehoda, nic hezkýho 37 záchranářů mě vystříhávalo přes padesát minut z mýho Mercedesu ML. Už jsem více méně v pohodě a chodit budu taky, možná ještě letos. V Rajchu mě dali do kupy od 21.10.2014 nastupuji ve Wídni do lázní a tam dodělám rehabku. Zatím se mějte a držte se v sedle bez nehod, o dalším pokračování na novinkách budu informovat hned jak něco spáchám.
24.3.2015- musím uznat že jsem si nedokázal předstvit jaké to je bejt odkázanej na vozejk. Po téhle zkušenosti se člověk začne dívat na svět z trochu jiné perspektivy, jsem moc rád že mě zachránily obě nohy a tím pádem můžu zase myslet na motorku "nejkrásnější pohled na svět je ze sedla motorky " hned jak to jen půjde. Bohužel mi můj stav nedovoluje cokoli vytvářet na mašině, ale jen co se to trochu zlepší začnu dolaďovat to co jsem měl ještě v plánu (padáky,mlhovky atd.), přeju všem hodně šťastných kilometrů v sedle a hodně zdravíčka čau Pepa 66.
super recenzia, skvela inšpirácia (väčšie blastre a hlavne to 17 zubove koliesko)
Krásná, opravdu super barva.
inspiroval si mě
Zdravim! Chcem sa spytat na to turisticke plexi. Aku mas vysku Pepo? Ja pri mojich 183 cm s nizkym stitom mam velky problem od 80km/h. Mam pocit, akoby som mal vyfuk v prilbe :) preto to chcem dat vyssie. Inak TIBET je podlamna najkrajsia varianta Pegasa ;)
Martin