PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ducač
Vloženo 17.5.2013
Aktualizováno 26.3.2014
Zobrazeno 4 642x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka ktora by mala zvladnut vylet na ukrajinu

První dojmy - Pohodový motocykl, pro pohodovy cestovatele, do lehkého terénu... pořad funguje proste držák

Recenze

Typ a podvozek
výrobce Honda Motor Company
model XL 600 V Transalp
rok výroby 1987 -
modelový kód ´87 -´96: PD06
´97 -> : PD10
váha 196 kg
rám dvojitý ocelový trubkový rám
tlumiče - přední teleskopické
- průměr 41 mm
- olej do tlumičů doporučeno Hondou : SAE 5
- množství oleje 549 ccm v každém tlumiči
- hladina oleje v tlumičích 125 cm
gufero přední vidlice 41-54-11
tlumiče - zadní swingarm, ProLink
Kola
přední
- pneumatika 90/90-21 54S
- ráfek MT 1.85x21
zadní
- pneumatika 1987 - 1996 130/80-17 65S
- pneumatika 1997 - 120/80-17
- ráfek 1987 - 1996 MT 2.50x17
huštění pneu přední/zadní 2,0 / 2,25
Brzdy
přední dvoupístková, jednokotoučová,
dvoukotoučová od roku 97
- kotouč průměr:
´87 -´96: 275 mm
´97 - : 256 mm
tloušťka:
´87 -´88: 4.5 mm
´89 -´96: 5.0 mm
min. tloušťka:
´87 -´88: 3.5 mm
´89 -´96: 4.0 mm
zadní xx-1989: bubnová
1990-xx: kotoučová, jednopístková
Motor
vrtání x zdvih 75 x 66 mm
zdvihový objem 583.2 ccm
výkon 37 kw při 8.000/min
(v německu je k dostání 20 kw a 25 kw verze)
točivý moment 56 Nm při 6.000/min
rychlost pístu 19.4 m/sec při 8.800/min
konstrukce 2 válce, uložené do V 52°,4 takt, OHC,
3 ventily na válec, vodní chlazení
seřízení ventilů ´87 - ´88 + USA model '89 : sání + výfuk: 0.1 mm
´89 - xx : sání: 0.15 mm, výfuk: 0.2 mm
komprese 12 bar
tlak oleje 4,5 bar
svíčky NGK DPR8EA-9 nebo Champion RA2HC
(2 svíčky na válec)
elektrody 0,8-0,9 mm
předstih 1 10/1300 °/ot
předstih 2 30/4500 °/ot
množství chladící kapaliny 1.75 l
motorový olej 20W50 - nejlépe plně syntetický
- množství motorového oleje výměna oleje: 2.2 l
výměna oleje a filtru: 2.4 l
po rozebrání motoru: 2.8 l
utahovací momenty
hlava válců 40 Nm
ventilové víko 10 Nm
Karburátory
karburátory 2 x KEIHIN VDF0A
volnoběh 1200-1400 ot/min
hlavní tryska 128/130
tryska volnoběhu 38
šroub bohatosti směsi 2,5 ot.
hladina 7 mm
Převodovka
rychlostí 5
spojka sedmilamelová, mokrá
sekundární řetěz ´87 - ´92: 525SMO, 118 článků
´93 - : 525SMO, 120 článků
vůle řetězu 35-40 mm
přední ozubené kolečko 15 zubů (pozor - inovace v roce ´89!
(ne USA modely!)
počet zubů se může lišit podle zemně původu.
zadní rozeta 47 zubů
alternativa: 49 zubů
primární převodový poměr 1.889
sekundární převodový poměr 3.133
overall gear ratios 2.571/1.778/1.381/1.125/0.962
El. instalace
napětí 12 V
baterie CD14-B2
dobíjecí hodnoty 13,5-15,5/5500 v/ot. min
alternátor 0.310 kW při 5,000/min
odpor prim. vinutí cívky 0,1-0,2 Ohm
odpor sek. vinutí cívky 3600-4500 Ohm
odpor snímače otáček 360-540 Ohm
pojistky
- hlavní pojistka 30 A (vedle baterky)
- další pojistky v krytu spínací skřínky
žárovky
- hlavní 55/60 W H4
- parkovací 4 W
- zadní světlo/brzdové světlo 5/21 W (dvojvláknová žárovka)
- směrovky (blinkry) 21 W (4 ks)
- osvětlení palubky 1.7 W (3 ks)
- kontrolka neutrálu 3.4 W
- kontrolka dálkových světel 1.7 W
- kontrolka blinkrů 2.4 W (2 ks)
- kontrolka hladiny oleje 3.4 W
maximální rychlost 165 km/h (možno až 177 km/h,
starší modely mají trochu víc než 37 kW...)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Junior88
Junior88 napsal 22.05.16 v 12:50 10b.

SUPER!!! Zkrátka nejkrásnější je komplet v originále. Všechny ty domácí úpravy a komponenty z druhovýroby mu ubírají... Prostě TOKYO JAPAN

wajny
wajny napsal 18.11.15 v 10:14 10b.

Ahoj prosím tě dá se zkontrolovat funkčnost čidla oleje ?

kotel
kotel napsal 05.08.13 v 22:17

paráda

holtík
holtík napsal 18.05.13 v 16:45 10b.

Honda je prostě Honda. Kdo nezkusil ten neví. Jasná deset.

Více komentářů



TOPlist