Jde o sportovně-cestovní motocykl o obsahu 998ccm a výkonu 84kW. Čtyřtaktní dohc dvouválcový motor uložený 60°. Kapalinou chlazený. Zadní kolo poháněné řetězem.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Po první jízdě mě mile překvapil výkon od spodních otáček. U předchozího 4válcového motocyklu bylo pro dosažení max. kroutícího momentu potřeba vytočit motor do vyšších otáček, zato zde jde motorka do otáček krásně od spodu. Ovládání a posez bych přirovnal k modelu VFR, akorát rozdílná bude výška těžiště. Z té mám zatím při klopení do zatáček menší respekt. K brzdám Brembo nemám menších výhrad, brzdí dostatečně jen by jim na kráse přidal systém ABS...
Recenze
Po tomto motocyklu jsem začal pokukovat již ve 20ti letech, kdy jsem začínal uvažovat o přechodu k cestovnímu motocyklu z choppera/cruisera. Křivky motorky mne chytly u srdce hned od prvního momentu spatření. Vždy mne lákaly spíš větší motorky, tak i proto mne Futura lákala o to víc. Z prvu mne odrazovalo menší zázemí tohoto stroje v naší republice (dostupnost dílů a příslušenství),vysoký obsah a to rozhodlo o tom, že jsem si jako předchozí první cestovní motocykl pořídil Honda VFR 800 Vtec. Motorka to byla vesměs podobná, ale Futura mi stále ležela v hlavě a i její dvouválcový motor Rotax...Další dojmy dopíšu :)
Máš to za 10