po Kawasaki ZX-9R Ninja neskutocne krasna a lahka motorka s neskutocnymi brzdami,jednoducho Honda
Motorka koupena od od kamarata - len tie najlepsie
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: kamarat predaval 954RR a bolo rozhodnute
První dojmy - Fireblade je pocitovo lahsi oproti Ninji minimalne o 30kg,jeho dizajn je na kilometre vzdialeny mastodontovi menom Kawasaki ZX-9R ninja 2003,seriova USD vidlica je dostacujuca mojim schopnostiam a neskutocne brzdy si zasluzia len a len superlativy
Motorku bych doporučil pro - Kto chce supersport s nadcasovym dizajnom,super motorom,podvozkom a s famoznymi brzdami uz nemusi hladat,odpoved znie Honda CBR954RR Fireblade
Doplňky na motorce - Vyfuk Yoshimura,tlmic riadenia,dymove plexi,ukazovatel kvaltu GiPro,pancierovky
Recenze
Po ZX-9R Ninja som chcel bud CBR954RR alebo GSX-R1000 a tak den po predaji Kawasaki som sa bol odviest na kamaratovom Farosovi,slovo dalo slovo a na druhy den som ju mal v garazi.Cerveno-cierna kombiacia farieb na hned uchvatila,na tacho bolo 31000km,k masine som dostal aj servisku s ceskym navodom,2 kluce a novu baterku + ladak Yoshimura a tlmic riadenia,jednoducho parada.Prve dojmy su neskutocne.Posed je,aspon podla mna,pohodlne sportovy,motorka je krasne lahucka,stredne a vrchne pasmo otaciek silne,motor netreba tocit az k cervenemu pasmu,nakolko krutiak ma vrchol asi 1000ot pod tymi maximalnymi a seriove brzdy su bez prehanania jednoducho famozne.Podvozok je krasne citatelny a vdaka tlmicu riadenia presny,mnohe dokaze odpustit,co mi 954RR na Honda Days na SlovakiaRingu v jednom z poslednych kol aj potvrdila a vcas ma upozornila Ladvinka ma vzadu pohodlny posed s relativne velkym sedadlom,no dost sa na nom smyka.Priestor pod nim je bohato dimenzovany a tak nemate problem dostat tam okrem origo naradia,lekarnicky a reflexnej vesty aj penazenku,telefon ...