Koncept motocyklu 4v1 opravdu funguje. Je to skvělý stroj s výkonem supersportu, ovladatelností supermota a pohodlím cestovnho endua. Bez okolků zládne i lehký terén.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Subjektivní dojmy: Je krásná a je to Ducati. Prostě pecka. Radost z jídy každým coulem. Je jedno jestli na ní jedu do práce, okolo komína nebo delší výlet. Jestli jedu sólo nebo s baťohem. Vždycky si tu jízdu vychutnám.
Recenze
Multici jsem koupil zhruba před týdnem jako předváděčku. Máme spolu zatím najeto jenom cca 500 km. Takže jsem stále fascinován skvělým lineárním zátahem (118.7Nm) motoru o obsahu 1200ccm - kapalinou chlazeného dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, pohodlným podvozkem a elektronicky stavitelným odpružením Öhlins DES (Ducati Electronic Suspension).
Subjektivní dojmy: Je krásná a je to Ducati. Prostě pecka. Radost z jídy každým coulem. Je jedno jestli na ní jedu do práce, okolo komína nebo delší výlet. Jestli jedu sólo nebo s baťohem. Vždycky si tu jízdu vychutnám. Jedu po krásné asfalce? Přepnu na SPORT. Motorka se přitvrdí a 150k jede pěkně z ostra. Jedu po městě? Přepnu na URBAN. Motorka zjihne. Reakce na plyn je měkká a plynulá. Žádné cukání. Prostě takový velký skůtr . Chci pohodlně cestovat? Přepnu na TOURING. Motor má dosatek výkonu (150k) pro jakýkoliv rychlý manévr a není přitom přecitlivělý na změnu zatížení. Podvozek se nastaví na "pohodlno" . Vzhledem ke "kvalitě" našich silnic není od věci ani režim ENDURO se kterým bych se ovšem do nějakých větších akcí dobrovolně nepouštěl . Kdo by taky jezdil do bláta s motorkou za půl mega že?
Objektivně: Musím si zvyknout na vibrace dvouválce. Na ty nejsem z Fazer 8 zvyklí. A opravdu si musím přečíst manuál. Ovládání elektroniky je sice v podstatě primitivní, ale bez toho bych neměl ani tušení co všechno se dá nastavit.
nádherná multina
vypadá fakt nádherně přejí hodně km bez nehod
Pěknej kousek ať slouží
Krasna . Dalsi v poradi by mohla byt KTM 1290
souhlas s kazdym slovem, mam ji taky, relativne cerstve, predtim taky Fazer, takze presne chapu, o cem tu pises