Velmi pohodlná a svižná cestovatelka na dlouhé tratě ( po tisíci kilometrech na jeden zátah stále nejste unaveni ) .
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Vynikající, první jízda spočívala v přemístění se po vlastní ose o 520 kilometrů, takže jsem si to náramně užil - pohodlí, muziku, tempomat, brzdy i občas těch 180km/h, seděla skvěle.
Recenze
U tohoto motocyklu vyzdvihuji především velké pohodlí řidiče i spolujezdce, pohon kardanem, hydraulickou spojku, tempomat, muziku, intercom, velké úložné prostory, dobrou ochranu plexisklem, spolehlivost a dobré jízdní vlastnosti. Mp3 má v našem regionu kvalitnější příjem rozhlasových stanic než vestavěný přístroj, reprosoustava disponuje krásným zvukem a i při rychlosti 120km/h lze v pohodě poslouchat rockové pecky. Vysílačku ( US verze ) ještě nemám překopanou do našich podmínek, zřejmě to v téhle části světa zatím nepůjde..
Schází mi tu šestý převodový stupeň a zpátečka pro lepší manipulaci na místě, neboť dva metry sedmdesát dlouhý a čtyři metráky těžký stroj vyžaduje pevnou silnou ruku.
( zvlášť pro ty, kteří vjedou kdykoli, kamkoli jako já a pak se těžko ze stísněných prostorů někdy i v blbým terénu vymotávají )
Těm, kteří chtějí cestovat dál než " kolem komína " a chtějí si při jízdě odpočinout, vřele tento krásný stroj doporučuji. Jezdíme stále ve dvou a s plnými kufry včetně tankvaku a plnou nádrží vážíme cca 630kg, přesto si s tím velmi kvalitní čtyřválec 1300ccm z kultovního V - Maxe hravě poradí. Při běžném dodržováni rychlosti a kochacích jízdách se vejdeme do spotřeby kolem 5,5 - 6 litru na 100km podle terénu. Při rychlém přesunu letí spolehlivě 175km/h a má ještě rezervu. Gumy střídám různě jak to přijde. Dunlop, Pirelli, Maxxis, už i Metzeler ! Upřednostňuji však Bridgestony a Micheliny. Zadní přezouvám v rozmezí od 9000 do 14000 km podle druhu pneu, Ve dvou v plné zátěži snáze ubývají. Předek vydrží dvojnásob.
Tento typ motocyklu byl vyvinut a postaven především pro poptávku ve Spojených státech a Kanadě, podobně jako Suzuki Cavalcade, Honda Goldwing a Kawasaki Voyager. Je to prostě krasavice.
Přestože americká ikona Harley-Davidson Electra Glide je taky pohlednej stroj, ale je o 10 cm kratší a proto bych pohodlnější Venturku za něj nevyměnil. Z americké produkce mne oslovila pohodlná Victory Cross Country Tour a jednoznačně navrácená legenda Indian Roadmaster .
VÍCE O VENTURKÁCH ZDE : http://www.royalstar.cz/
Máš ji taky parádní, dávám za 10b
Hezký...
Dáváme za 10.mas ji pěknou ať ti dela radost a šťastne km.
Do budoucna ( až budu stár ) si jí určitě také pořídím , pěkné.