Prodáno. Hayabusa, vysněná ikona je konečně garáži...
Motorka koupena od FIRMA:Karel Kovářík - Kmoto (Klatovy II) - Solidní prodejce pan Kovařík z Klatov, specializuje se na dovoz moto, které nebyly vážně padené a je velmi nápomocný i v podpoře po prodeji, za sebe můžu doporučit..
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Motorka mi padla do ruky okamžitě, přesně tohle jsem hledal. takže prostě musela být moje..
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo Hayabusu miluje a má dost odježděno a v hlavě to má spíš srovnané než ne :) Velmi snadno, bez jakéhokoli úsilí a bez zbytečného rámusu a povyku jede hodně rychle.
Doplňky na motorce - Gipro aTRE, jinak v originálním stavu
Recenze
O Hayabuse jsem přemýšlel už cca 5 let a vždycky jsem její koupi odsunul kvůli pomluvám a předsudkům, že to nebude umět zatáčet, že je to moc těžké apod. Ale dojmy z první jízdy byly opravdu silné. První co mě dostalo byla právě snadnost ovládání motorky i v nízkých rychlostech. Nemohl jsem pochopit, jak to ti kluci japonský udělali, aby 250kg motorka shodila 50 kg dolů během prvních pár metrů jízdy. Asi dost nízké těžiště a celkově nižší stavba. Nicméně v utažených šikanách v rychlosti vyžaduje trochu víc usilí než lehčí sportovní stroje s kratším rozvorem. To je na druhou stranu bohatě vykompenzované neuvěřitelnou stabilitou při průjezdech rychlých zatáček (to miluju) a mocným tahem od nízkých otáček, který na výjezdu vykompenzuje všechno co jste možná při průjezdu ztratili. A navíc nemám (po zkušenosti s velkýma Banditama) problém motorku donutit do zatáčky silou, když je třeba a náhle se utahne. Na začátku mi trochu vadila zbrklá a cukavá reakce plynu. Ale to jsem už vyřešil investicí do Gipro Atre, nechal jsem seštělovat podtlaky, senzor TPS, výměnou řetězovky a gumového obložení rozety. Máte fajn pocit, že sedíte "v motorce" ne na ní, to je mi příjemné. Ale taky jste hodně natažení k řidítkům a stupačky jsou poměrně vysoko, takže úplně relaxační pozice to není. Na druhou stranu je tu dobrá ochrana proti větru a super podvozek, který je sice pevný, ale ne zase tvrdý jak prkno, takže mírně rozbitá silnice vám vadit nebude. Mám jí už druhou sezónu. Je to moje třináctá motorka a troufám si říct, že ji považuju za jednu z nejlepších mašin, na kterých jsem seděl. Za nějaký čas asi přesednu na nový model. Nic jiného si ze sedla Hayabusy nedokážu představit...
Vítej mezi sokolíky. Barvu jsi si vybral perfektní, o kterou jsem já přišel. Hledal jsem stejnou, ale rozhodl se nakonec pro mladší. Doufám že s ní budeš spokojen jako já, přestože v tvém věku bych tipoval spíš nějakýho supersporta
K Hayabuse není vlastně nic co dodat, prostě ikona.
jj krasavicaa
modrostribena je stejne nej
mari > tvoje nadšení z busy bylo samozřejmě taky dost nakažlivý!
Čau kluci! no vydržela, ale dráty už se na mě po návratu usmívaly :) Pepa musel bejt za svědomitýho, ačkoli se pak přiznal, že tak jezdil půlku mládí :) V pohodě