PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník eddie80
Vloženo 1.5.2012
Aktualizováno 20.6.2022
Zobrazeno 2 391x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.8

Popis motorky


Prodáno. Hayabusa, vysněná ikona je konečně garáži...

Motorka koupena od FIRMA:Karel Kovářík - Kmoto (Klatovy II) - Solidní prodejce pan Kovařík z Klatov, specializuje se na dovoz moto, které nebyly vážně padené a je velmi nápomocný i v podpoře po prodeji, za sebe můžu doporučit..

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Motorka mi padla do ruky okamžitě, přesně tohle jsem hledal. takže prostě musela být moje..

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo Hayabusu miluje a má dost odježděno a v hlavě to má spíš srovnané než ne :) Velmi snadno, bez jakéhokoli úsilí a bez zbytečného rámusu a povyku jede hodně rychle.

Doplňky na motorce - Gipro aTRE, jinak v originálním stavu

Recenze

O Hayabuse jsem přemýšlel už cca 5 let a vždycky jsem její koupi odsunul kvůli pomluvám a předsudkům, že to nebude umět zatáčet, že je to moc těžké apod. Ale dojmy z první jízdy byly opravdu silné. První co mě dostalo byla právě snadnost ovládání motorky i v nízkých rychlostech. Nemohl jsem pochopit, jak to ti kluci japonský udělali, aby 250kg motorka shodila 50 kg dolů během prvních pár metrů jízdy. Asi dost nízké těžiště a celkově nižší stavba. Nicméně v utažených šikanách v rychlosti vyžaduje trochu víc usilí než lehčí sportovní stroje s kratším rozvorem. To je na druhou stranu bohatě vykompenzované neuvěřitelnou stabilitou při průjezdech rychlých zatáček (to miluju) a mocným tahem od nízkých otáček, který na výjezdu vykompenzuje všechno co jste možná při průjezdu ztratili. A navíc nemám (po zkušenosti s velkýma Banditama) problém motorku donutit do zatáčky silou, když je třeba a náhle se utahne. Na začátku mi trochu vadila zbrklá a cukavá reakce plynu. Ale to jsem už vyřešil investicí do Gipro Atre, nechal jsem seštělovat podtlaky, senzor TPS, výměnou řetězovky a gumového obložení rozety. Máte fajn pocit, že sedíte "v motorce" ne na ní, to je mi příjemné. Ale taky jste hodně natažení k řidítkům a stupačky jsou poměrně vysoko, takže úplně relaxační pozice to není. Na druhou stranu je tu dobrá ochrana proti větru a super podvozek, který je sice pevný, ale ne zase tvrdý jak prkno, takže mírně rozbitá silnice vám vadit nebude. Mám jí už druhou sezónu. Je to moje třináctá motorka a troufám si říct, že ji považuju za jednu z nejlepších mašin, na kterých jsem seděl. Za nějaký čas asi přesednu na nový model. Nic jiného si ze sedla Hayabusy nedokážu představit...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel.busa.čopr
Pavel.busa.čopr napsal 04.07.12 v 20:49

Vítej mezi sokolíky. Barvu jsi si vybral perfektní, o kterou jsem já přišel. Hledal jsem stejnou, ale rozhodl se nakonec pro mladší. Doufám že s ní budeš spokojen jako já, přestože v tvém věku bych tipoval spíš nějakýho supersporta K Hayabuse není vlastně nic co dodat, prostě ikona.

Iceman...
Iceman... napsal 02.05.12 v 17:32

adahaya
adahaya napsal 02.05.12 v 16:20

jj krasavicaa modrostribena je stejne nej

eddie80
eddie80 napsal 02.05.12 v 11:18

mari > tvoje nadšení z busy bylo samozřejmě taky dost nakažlivý!

eddie80
eddie80 napsal 02.05.12 v 11:16

Čau kluci! no vydržela, ale dráty už se na mě po návratu usmívaly :) Pepa musel bejt za svědomitýho, ačkoli se pak přiznal, že tak jezdil půlku mládí :) V pohodě

Více komentářů



TOPlist