Tak jsem si dnes po dlouhé úvaze přivezl domů litra...ještě mám dost času na to abych ji dal do kupy...už teď jsem ohromen,a to jsem jel jen pět kilákú v mrazu...
První dojmy - dobré
Recenze
mám ji bez kapot ,a hned na první pohled je mi jasné v čem se liší od sedmpade
ty čtyří roky odstupu jsou znetelné,i posed mi pripadá jiný,jakoby byla celkově kratší
či co...no ještě to ohodnotím,až ji víc prozkoumám... .
tak jsem ji konečně doskládal,a zkušební jízda dopadla na výbornou... :) moc mě baví,a užívám si to,a o tom to přeci je... :D výkon - dostačující, posed - docela ujde i když bych tu podsedlovku malinko zvedl,mám totiž tendenci klouzat dozadu při akceleraci,vzhledem k tomu,že tam jsou na předku jiný kotouče,tak mám zatím pocit,že docela i brzdí..super zvuk,ovšem na laďáku byl sedřený štítek,tak ani nevím co je to zač...údajně snad mivv,ale fakt nevím...sečteno,shrnuto...mám z toho dobrej pocit,sezóna ukáže... :)
Tak po ujetí cca 800km ,a začátkem "tlačení na pilu",jsem začal být docela vyděšen podvozkem,tak moc mi to nesedělo,že už jsem začal uvažovat jestli ten litr není moc...
stáhl jsem manual a začal se tím zabývat,po kontrole nastavení podvozku na moto,a za výrazné podpory Honzy Vtec.díky Honzo...,jsem nakonec zjistil závažné rozladění všech seřizovacích elementů.
vrhli jsme se na tovární nastavení,včetně nastavení na mou váhu,a opět mám radost z jízdy,vše funguje,jak má.
Ponaučení:
vždy po koupi moto zkontrolovat nastavení podvozku,nikdy nevíš kterej koumák do toho zasahoval...
Už můžu zavřít hubu???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
mít místo v garáži, tak to je přesně ta K1 která by tam byla
10bodů
Rizla,jedna,vyladena, to je dobrej bike u spravnyho bikera
,10b
nn...ta stříbrná je 750 srad r.v 97...toho mám taky.
K1 je zatím bez fotky...
K1 na které je napsané mercedes a je stříbrná
..tak stříbrná ji sluší,hodně štastných km a krátkou zimu