Motocykl ze železa s neskutečným zátahem..
Procestoval jsem na ni kus Evropy. Pohodlný cesťák s nekonečným výkonem a stylový naháč v jenom.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Vždycky jsem chtěl osedlat starou dobrou klasiku, kov kde se podíváš, kulaté světlo, rovná řidítka - chybí jen žebrování motoru.. přijatelná daň za spolehlivost a minimální údržbu.
Recenze
Po letech s BMW GS opět k rychlým motocyklům.. a zpět ke značce Honda.
Klasický naháč s brutálním zátahem.
Výbava:
Široká řidítka, laděný výfuk LeoVince, padací protektory.
Turistická výbava: kufr 48L, štítek mini-touring, zásuvka 12V, pouzdro na NAVI.
Když motorku, tak černou..!!!
Další info na www.liborvacek.webnode.cz
Je tady začátek sezóny - takže klasika, výměna řetězovky, nové desky, oleje a filtry.
Ještě gumy a hurá do Katalánska.
Španělsko a Provence máme úspěšně za sebou, Honda potvrdila svou spolehlivost, krom údržby řetězu nebylo co řešit. Široké řidítka byly v pyrenejských serpentinách ideální, ovladatelnost stejně dobrá jako u 1150GS, samozřejmě s výhodou lepší akcelerace při výjezdu ze zatáček. Štítek se osvědčil při dálničních přesunech - ovšem se štítkem na GS samozřejmě srovnávat nelze. Nyní jde turistická výbava dolů a budou následovat standardní vyjížďky "okolo komína". Tedy než přijde čas na další pořádnou cestu...
Ideální cestovní rychlost okresky 80-110 km/h, dálnice 140-160 km/h ( samozřejmě pouze v Německu ). Maximálka s otevřeným výfukem 250 km/h a ještě by jela, ale vzhledem k absenci kapot je tenhle údaj ověřen jen jednou ( opět v Německu ).
Tenhle stroj je ale především na pohodové brumlání krajinou a občasné nasírání "supersportařů" ...
Tak a je pryč.. CB bylo rychlé, pohodlné, vymazlené, spolehlivé..
Pěkné foto
CB1300 je klasika od Hondy s najnovšími technológiami. Proste klasisa ktorá sa nedá prehliadnúť. Prajem hodne zážitkov v jej sedle ako inak jasných 10 bodú...
prej chybi sestka,to je vuuuuul vzdyt gs nejelo ani tolik co CB na trojku
hm pekne fotky,vidim ze sijes u stejneho krejciho