CBR 600F Sport, moje vysněná, z mích vydřených peněz, moje Vanesska , ta která byla mým snem od mých 12-ti let.Je to leštěnka a srdcová záležitost
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Při prvním posazení za řídítky jsem cítil důvěru, klapu jedničku, rozjíždím se a hned ji věřím, že mě nevykopne, brzdy luxusní, jemný nástup rychle přecházející v ostrý brzdný účinek, zvouček luxusní, podvozek pro mne dokonalý. je přesně taková, jakou jsem si ji představoval :-)
Doplňky na motorce - Výfuk Leo_vince SBK, pancéřové brzdové hadičky (předek i zadek), vzduchový i olejový filtr K&Nm LED blinkry, Modrá LED dioda v budíkách na indikaci řazení, Nová řetězovka (vepředu o zub míň, vzadu o 2 víc).
Recenze
Co zatím o ní můžu říct, tak jak už asi většina ví, je to taková malá legenda, nádherné a kvalitní zpracování, téměř plně nastavitelný podvozek (pérování)a nádherný zvuk a krásnou výkonovou křivku. Hodná holčička, ale dokáže hodně pozlobit což se mi velmi líbí-ďábel v těle andělíčka. Později doplní nové info ) a sepíšu kompletní recenzi.
Honda CBR600F Sport je po všech směrech povedená motorka. Pyšní se skvělým motorem, špičkovými jízdními vlastnostmi, dobrou výbavou a nadprůměrnou spolehlivostí. Spotřeba je trochu vyšší, a to hlavně díky motoru, u kterého je vytáčení velmi návykové. Celý podvozek máme seštelovaný od bývalého závodníka, který tuhle motorku zná . Je to super, je to přitvrzený a zatáčky se s ní jedou jak s žiletkou, je to luxus, je to teďkom do síly, páč rychlost mě nebaví, ani neláká :/ je to takové to pfffs :D.
na začátku sezóny 2013:
Servis: nový olej (castrol),olejový filtr i vyduchový K&N, závodní brzdová kapalina racing, chladící kapalina, bačkůrky Dunlop (po pichnutí zadní gumy zadek Pirelli Diablo Supercorsa),vyčištění a namazání řetězovky,všeobecná kontrola,nové blinkry.
Zbožňuji nové blinkry, konečně to co jsem chtěl, svítí nádherně, jdou vidět, nejsou mini!!! a mají homologaci )
Plány do budoucna:
výměna šroubků za hezčí
zalakování malých kosmetických mušek
zadní blatník
LED diodové čiré zadní světlo
rukojetě a závažíčka
tlumič řízení
Racing plexi
padáky
Jiné pumpy na brzdu + páčky
stuapačky racng
ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI
Hmotnost 169 kg
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih) 43 x 120 mm
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih) 120 mm
Výška sedla 810 mm
Rozvor 1390 mm
Typ rámu dvojitý páteřový
Materiál rámu hliníková slitina
MOTOR, VÝKON
Druh motoru řadový
Chlazení kapalinou
Sekundární převod řetěz
Rozvod 2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi vstřikování
Startér elektrický
Počet rychl. stupňů (man.) 6
Vrtání 67,0 mm
Zdvih 42,5 mm
Kompresní poměr 12,0 :1
Zdvihový objem 599 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Točivý moment 65 Nm
Točivý moment 10 500 otáčky/min
Výkon 81 kW
Výkon 110 koní
Max. výkon v 12 500 otáčky/min
Maximální rychlost Dle zkušebního pilota(můj taťka) 279 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h - 3 s
Objem nádrže 18 l
Objem rezervní nádrže 3 l
SÉRIOVÝ ROZMĚR PNEU
Přední pneumatika 120/70 - ZR17
Zadní pneumatika 180/55 - ZR17
BRZDY
Přední brzdy dvojité kotoučové
Zadní brzdy kotoučové
Průměr kot. brzd - přední 296 mm
Průměr kot. brzd - zadní 220 mm
Větší rozeta 48 z.
pěkná má takový zajímavý tvar blinkru tak ať slouží. Za mně jasných 10
supr moto..tak opatrně a nějaký sexy batůžek na cesty nejen na ně
Dobrá volba kámo Jo Honda
krásná motorka super volba!!! plných 10!!!
Jasných 10