Jawa 250 353 půlbuben
Fotky v nálezovém a předrenovačním stavu.
Koupil jsem ji před dvěma měsíci - jako zábavu na dlouhé zimní večery. Nevím ale jestli to vydržím - kdykoliv jdu okolo, mravenčí mi v rukou a nejraději bych se v ní hned začal vrtat :)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Výborné
Recenze
Jawa 250 353 půlbuben
Půlbuben
již dnes zajímavá motorka s minimálním výskytem.
Snahy dobových tunerů držet krok s módou a novými technickými finesami (alu bubny, jednopáka, úpravy spínaček a výměny výfuků)odsoudily spousty půlbubnů - stát se slepenicemi
Můj však odolal a ještě dnes se může pyšnit
- Blatníky bez pertlů
- dvě páky na motoru
- originální plech kaplička světlometu s rámečkem bez šroubu
- ocelové páčky spojky a brzdy
- 16 kola s chromem ve stavu 80%
- číslo na rámu shodné s motorem a štítkem
- kulaté přední stupačky
Anomálie - tuning :)
Na detailu fotky motoru s číslem v rámu jsou vidět masivní maznice. Vychytávka pro přimazávání ložisek klikovky!
Ohledně laku mám s sobě mírný rozpor
Lak na jawě není originál, ale má patinu (místy až moc)...
Zachránit ho, nebo nechat lakovat díly nově (čehož nejsem velkým fanouškem)
Co vy na to?
---
Tak zima je konečně za náma. V období, kdy teploty nepadaly do polárních čísel, jsem se činil.
Celou Jawičku jsem rozebral, zbavil mastnoty, nechal zavařit rám a začal skládat.
Lak nakonec zůstal, ale musel jsem provést retuše. Elektrika, bowdeny, atd...
Až jí venku nadlábnu, dám sem pořádné fotky.
krasavice inteligentní! Moc fajn , že jsi nechal ten lak.
Jó tahle holka si zaslouží péči , ať se dílo daří a kdybys měl nějaké foto z renovace sem s ním pro potěchu oka
Hezký...právě jsem ji koupil taky a pomalu jdu na renovaci ale nevim kde ještě začnu...jenom mám otázku a nevím si rady a nikde to nemůžu najít...krytka ampermetru má být hliníková nebo bakelitová...!?
Dík
Ten lak bych asi nechal a jen rozleštil.Ale je to jen můj názor.