Vše je původní,navíc jen padáky a krytka zadního sedla.Motorka v krásném stavu po prvním majiteli,který se o ní moc hezky staral.Nikdy nehavarovaná.
První dojmy - První dojem byl hodně s respektem,ale po pár kilometrech,už jsem si nepřipadal tak cizí. :) Moc mě překvapilo,že velikostně moc nenarostla od šestky,takže je to pořád v uvozovkách malá motorka. Co mě mrzí je ,že by si zasloužila,už v této době ukazatel zařazené rychlosti.
Recenze
Po přechodu z R6 jsem na první chvilku při posazení na moto nepocítil v posedu velké změny akorát R1 má o trochu výše postavené přední řidítka než R6.Hmotnostně se dá mluvit téměř o stejné váze, plná R1 má Provozní hmotnost 193Kg,celková délka motorky 2065,šířka 720 a výška 1105,Rozvor 1395.Jiné obutí má přední 120/70 a zadní 190/50.Největší rozdíl je po rozjezdu,kdo by to řek že?! :D Max.výkon dle technického průkazu je 126,4kW/12500ot.min .
S motorkou se seznamuji,ale její ovladatelnost je úžasná.Koně pod kapotou vás dokáží vytáhnout ze zatáčky i v nižších otáčkách.Někdo kdo tvrdí, že trhá ruce a je až moc agresivní sice mluví z části pravdu,ale dá se na ní jet i klidná pohodová jízda.Na šestku můžete jet i klidně 80Km/h , ale potřebujete li, stačí jen zatáhnout za plyn a motorka se přesune plynule do tahu a vyšší rychlosti.
Posed na motocyklu je příjemný,ale pro spolujezdce to určitě požitek nebude, protože zadní stupačky jsou umístěny hodně vysoko.
Jediná drobná negativa co jsem zatím zjistil je stoupající teplota na 105°C a tím sepnutí sahary ve městě,když se v kolonách nebo po semaforech přesouváte v měnší rychlosti.
Super stroj přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu a pecka fotky
dík za komentář máš také super stroj
Hezká motorka, parádní fotky Není co dodat, 10 bodů je málo
super fotky