Motorku jsem koupil minulej rok.Takže teprve letos krouhám první kilometry.Je ještě v záruce - tak se snažím nezahálet
Recenze
Zkušenosti: Prestup z FZR 600 na R6 je obrovskej skok.R6 (2001)- je na svoji dobu super rychlá a ovladatelná motorka.R1 (2003) - o proti R6 né zas tak velký skok,samozřejmně mnohem větší výkon,což bylo ideální přesednutí z R6 na R1 (2003).R1 (2005) -tenhle stroj je uplně jiná kapitola,super tuhost rámu,ideální nástup radiálních brzd,super výkon.
Cesty: S touhle R1 zatím kolem komína.Na R6 - Chorvatsko - super záhulČasto lítáme okolí Doks - Česká Lípa - Zahrádky
Další info: První moje taková dospělá motorka byla Fzr 600,pak přišla R6 (2001),pak R1 - (2003),no a ted R1 (2005).Nějak jsem na ty Yamahy zainteresovanejTohle je fakt sešup - super podvozek,super brzdy.
zapoměl jsem na palec davidi R1 mohelnice.
Ahoj chlape, musím jen souhlasit můj přestup na R1(2006) přes bandoura (2001) a pak R6(2000) byl taky zajímavej, R6 a R1 to je rozdíl v podvozku a ovladatelnosti, hold jsou ty roky vyvoje znat.jinak v těch červených barvách je taky nádherná, gratuluju. třeba se někdy sejdem.
Jo jo, přesně tak R1 je R1. Je fakt, že šestečka byla takový koťátko hravý. Tohle už je zase o něčem jiným. Jinak chválím, krasavice
Moc pekna, jako všechny červený Yamahy. A co tlumič řízení, nezdá se Ti moc měkký? Na R6 jsem měl stavitelný a nastavený skoro na maximum, takže toto mi připadá jako bez tlumiče. Takže spoustu rychlých kilometrů a ještě rychlejších zatáček.
Krasna.Take jsem chtel cervenocernou,ale pak mne ji prodali pred nosem.Tak dlouho jsem na ni chodil cumet,az mi utekla.Tak jsem vzal modrou Cauko a i kdyz to nejde,tak opatrne!!! Pa R.