Super silniční enduro na každodenní ježdění i na cestování
První dojmy - dobře ovladatelná, pohodlná, spolehlivá, jen by mohla mít trochu lepší přední brzdy
Doplňky na motorce - padací rám, kryt motoru, blástry, tankpad, ukazetel zařazené rychlosti, kryt chladice, hlavní stojan, rozšíření bočního stojanu, deflektor, 3x kufr,
Recenze
Po dvou Jawách to je moje první velká motorka. Měl jsem ji vysněnou už od doby, kdy se zažala vyrábět. Koupil jsem ji ale až v prosinci 2008, jako novou. V akci k ním byl padací rám a ochranný plechový kryt motoru. Dále jsem ji dovybavil originálními chrániči rukojetí a krytem chladiče, hlavním stojanem SW-Motech, 46 l horním kufrem Kappa, nosičem bočních kufrů SW-Motech. Za první sezónu jsem najel 8.100 km, většinou jednodenními výlety, ale byl jsem s ní i na týdenní dovolené v Alpách. Motorka je pohodlná, díky kapotáži je rovněž skvělá ochrana proti nepřizni počasí (250 km v dešti, včetně rakouské dálnice). Spotřeba se většinou pohybuje od 4 do 4,5 l. Při jízdě po dálnici 140 - 160 km/h, ve dvou a nabalená, si vzala 6-6,5 l /100 km. Zatím jsem nemusel řešit žádnou závadu či poruchu, kromě toho, že jsem na dálničním parkovišti v Rakousku nemohl nastartovat. Vše naběhlo, ale startér ani neškrkl. Po telefonátu do Humota byla zjištěna závada - povystrčený konektor pod spojkovou páčkou. Po doražení konektoru motorka už v pohodě nastartovala.
Dne 2.4. 2018 po devíti sezónách a 38.840 najetých km jsem se rozhodl ji prodat. Bylo to težké rozhodování, ale koupil ji kamarád, takže ji budu vídávat dál.
Začínám tvrdit že ten černý matt je fakt nejnádhernější...super STROM 10b a jen super kilometry v sedle
Krásný stroj, přeji hodně pohodových km 10.b
Černá matná je nejhezčí,ať slouží.10b
No prostě cestovní paráda, doufám že někdy vyjedeme daleko... máš to moc hezké...