Suzuki GSF 400 Bandit, u nás nepříliš známý menší brácha Bandita 600 a 1200
Recenze
Moje první japonská mašina. Velmi mě překvapil skvělý motor (čtyřválec, 16-ti ventil) s výkonem 59 koní, který s touto 162 kg lehkou motorkou dokázal pěkně zahýbat. Motor točil jako vzteklý (červené pole otáčkoměru začínalo ve 14-ti tisících a končilo v 18.000), nebyl problém dostat plný tachometr 180 km/h). Bohužel velkou slabinou byl rám (dvojitý trubkový, bohužel vedl jen nad motorem, nebyl uzavřen pod motorem a to způsobovalo jeho značné kroucení).
Vlastnil jsem malého Bandita v japonské verzi (nerezové svody, dva kotouče vepředu). Evropská verze měla svody ocelové v černé barvě (častá koroze) a pouze jeden kotouč na předním kole.
GSF 400 měla vodní chlazení (na rozdíl od 600 a 1200).
Čtyřkilo jsem měl necelé čtyři roky, pak jsem přesedlal na jeho většího bráchu GSF 600. Za tu dobu jsem měnil spojku, nechával seřizovat podtlaky a seřídit ventily.
Na tuto motorku rád vzpomínám, i když byl velký problém sehnat na ni náhradní díly (oficiálně se do ČR nedovážela), ale výkon motoru a ochota jít do vysokých otáček se nedá zapomenout.
A všimněte si na fotkách krásně tvarovaných svodů výfuku, to je skoro umělecké dílo.
jj, to je obdoba CB1, taky čtyřkylo na který se nedalo nic sehnat
jinak dobrá strojovna
Krásný kousek a koukám, že menší banďour byl vodník
pěkné!! :) 10b
Pááááni, moc pěknej a ty svody úplná mňamka, celej sem oslintanej, sakra na jaře s tim budu muset taky něco udělat
Naprosto Luxusní a nádherný "Malý Banďouurek" v skvělém stavu škoda že už ho nemáš za 10b