renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 400 Bandit (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kriky.k
Vloženo 24.9.2010
Aktualizováno 5.9.2013
Zobrazeno 5 859x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


O banditu se říká, že to je motorka pro lumpy a výtržníky - hodíme se k sobě skvěle :o))

Více fotografii

První dojmy - Start letadla, jinak se to popsat nedá. Člověk vyleze z úřadu s mokrým řidičákem, hned letí do garáže, a jde si tu svou vyzkoušet. Známe to asi všichni. A šla až do 14k :o))) Normálně se moc nesměju, ale tehdy jsem měl úsměv dokořán :o)

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, ženy obecně, a pokud nemáte touhu být nejrychlejší ve městě, tak stačí na opravdu dlouhou dobu i nám klidnějším divočákům. Pro lidi vyšší postavy (180+) moc pohodlná nabude.

Recenze

Suzuki GSF400N Bandit (Britská verze) {Yu-shutsu Shi-yo}
Technické údaje pro léta páně 1991:
Celková délka: 2055 mm
Rozvor: 1430 mm
Rejd: Na pi.u
Váha (suchá): 168 kg
Nádrž: 16 litrů, z toho 3.2 rezerva
Motor:
Typ: 4válcový řadový DOHC chlazený kapalinou
Kadence: 14 000 ran/min (18k na budíkách :o))) )
Výkon: 50 vyprahlých pouštních kojotů a 38 ŇútnMetrů
Reálná max. rychlost: 160 km/h, 180 sólo - 12 000 ot/min
(bývalá jezdkyně se přiznala k dotyku číslice 220, ale to je buď v červených, nebo blbost...)
Spotřeba: 4,8 normal, 5-6 ostřejší jízda. Nad 6 jsem se zatím nedostal.

Gumy:
- predek Bridgestone battlax bt012F
- zadek Dunlop K505

Faktem je, že je relativně lehká a dobře ovladatelná. Může se stát, že ji někdo podcení, ale umí vystrčit i ty pomyslné kolty a opravdu zabrat. Koho to zaskočí, rozbije si držku :o))) Do středních otáček (7999 ot/min) je ale hodná a spokojeně si brumlá. Nad osm se naštve a Bandit vystřelí vpřed. Není to litr, ale není to Pionýr. Vhodná určitě i pro začátečníky, kterým vydrží rozhodně déle, než nějaké padesátky.

Co musím vychválit do nebes je tachometr, který ukazuje přesně tolik, kolik člověk jede (Několikrát ověřeno radarem).

Původně jsem si myslel, že můj kousek je r.v. 1998. Při prohlídce a otevření motoru ale kamarád přišel na to, že to je motor z roku 1992 (GSF400N). Nakonec jsem si nechal v prodejně Suzuki dekódovat VIN, a z něj vylezl jednoznačný rok výroby 1991. Tak tolik moje honba za rokem výroby.

Po první jízdě, kdy nás zastihla noc jsem přišel na první nevýhodu téhle motorky, není vidět na budíky. Pokud se sami touláte někde po okreskách, tak asi vám osvětlení bude stačit. V plném provozu je ale nepoužitelné.

Druhým mínusem je určitě to, že pokud potřebujete vytáhnout baterku, svíčku, dolít chladící kapalinu, zkrátka takové drobnosti, rozeberete půl motorky, přičemž ke všemu je tam děsně blbý přístup. Nemám zkušenosti, jak to je u jiných motorek, ale sundávat nádrž kvůli otevření víčka pro nalití chladící kapaliny mi příjde ujeté :o))

Každopádně mi zatím úplně vyhovuje a nevidím důvod měnit za silnější, dokud mi bude fungovat servisák :o)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MEK0TA
MEK0TA napsal 14.01.19 v 15:21 9b.

S těmi maximálními otáčkami tam máš nějakou chybu, 18 tisíc mají jen GSF 250. Rejd je na hovno, to můžu potvrdit A co se týká maximálky, tak já jsem ze svého vyždímal 204 ve dvou, to byl rok výroby '92 s motorem asi '93, nejspíš ta druhá nejvýkonnější verze (ta nejvíc měla myslím ty variabilní vačky). Kámoš má rok '93 s motorem z bůhvíkterého roku, jel jsem na tom a dal jsem horko těžko 180. Takže buď je tam restrikce, kterou jsme nenašli, anebo (a to je pravděpodobnější), je tam motor ze slabšího modelu. Každopádně jestli Bandita pořád máš, tak ať dobře slouží

Aneta-Jarous
Aneta-Jarous napsal 21.01.12 v 19:59

pěknej za 10 b

SkidOV
SkidOV napsal 12.03.11 v 10:54

Díky moc kluci a holky Vam pochopitelně taky.

Tarzy
Tarzy napsal 10.03.11 v 22:23

Pěknej banďour 10b

burak
burak napsal 06.02.11 v 21:52

Fajn mašina přeji spoustu nalítaných kilometrů v sedle 10B

Více komentářů



TOPlist