Malá lehká nenápadná motorka s malým objemem co ovšem překvapí výkonem
Výška jezdce: 167 cm
První dojmy - Po usednutí na tuto motorku jsem ocenil malou výšku sedla :-) se svýma 167cm jsem se v sedle a při zastavení cítil dobře a dosáhl jsem oběma nohama na zem. Vhodná tedy pro ženy nebo jezdce menší postavy.
Recenze
Tuhle motorku jsem si vybral místo Kawasaki r5 Suzuki gs500 a to proto ,že jsem chtěl čtyřválec kvůli vytáčení a typickému motorkovému zvuku. Motorka je hodně točivá, největší výkon dává od 8000 do 12000 otáček ,tam dokáže hodně překvapit a potěšit zátahem. Naproti tomu rozjezdy a spodek, tam se toho moc neděje ,taková plynulá jízda. Co musím vyzdvihnout je skvělá ovladatelnost motorky i díky její nízké hmotnosti 168 kg. Dokonce v jednom případě jsem nedostal přednost a úhybný manévr zvládla úplně suprově i na poslední chvíli. Jinak se mě na ní hezky jezdilo do zatáček, člověk se cítí sportovně a je to zábava. Podvozek je spíš do tvrda, tudíž nerovnosti na silnici nebo nějaká děravá okreska to je utrpení!! Na motorce bych chtěl pohanit brzdy, ty by mohli být asi lepší a vzhledem k tomu, že se později vyráběla dvoukotoučová verze, tak to asi nebylo úplně ok. Dál bych chtěl říct, že motor je rovnou uchycen k rámu, tudíž vibrace na motorce jsou, ale spíš (za mě chtěný) asi to k takovým motorkám patří. Pohodlí pro spolujezdce je špatný, maximálně tak někam na kafe žádný dálky. Moje maximální rychlost co jsem na ní jel je 190 km/h ,někde psali, že se dá jet i 220 ,což si myslím ,že je nesmysl!! A velká nevýhoda je údržba co se týče karburátoru, musí se čistit a čistit, jinak po delší odstávce nenastartuje. Abych to shrnul, tato motorka je takový starý sporťák na vyblbnutí, v ČR jich není moc jednou to bude pěkná klasika.
paráda
No dá se říct že jo aspoň co se týče ovladatelnosti... a motor jede trochu v jiných otáčkách u toho bandita er-5 je taky dobrá motorka ale nenajel jsem na ní tolik abych je mohl porovnat Er-5 určitě pojede líp odspodu zato ten bandit víc ve vrchu
Hmm něco jako 4-válcová ER-5tka