PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 X (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mRKEF
Vloženo 24.1.2010
Aktualizováno 11.7.2011
Zobrazeno 5 047x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Tímto strojem sem si tak trochu splnil jeden sen. Už nějakou dobu jsem chtěl mašinu co zvládne i lehčí terén. Navíc motardy se mi vždy líbily. Tak snad poslouží dobře ...

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Konečně jsem ji provětral (03/2010) - už jsem na to čekal jako na smilování. Sám sem byl zvědavej na to, jak mi tento typ moto bude sedět a zatím jsem nadšený.

Proti ER-5 je sice výkonově nepatrně slabší a navíc má i cca 10 kg navíc, ale první dojem je, že i tak je motorka mnohem lépe řiditelná - což se ovšem od motardu očekává ;). Zátah je celkem příjemný, ne však nějaký extrém. Maximálka je tak 160-170 a nutno říci, že je možno ji dosáhnout poměrně rychle.

Motor je jednoválec se vstřikováním paliva. Díky vstřiku neni problém startování po zimě. Při nižších otáčkách však motor poměrně škube a je třeba ho více točit. Zátah je prakticky konstantní v celém použitelném spektru otáček a pocitově se nemění ani s řazením dalších rychlostí.

Převodovka je "jen" 5-kvalt. Přesto si řazení užijete dost. První dva kvalty jsou spíše kratší a dvojku lze rozjet tak na 55-60, víc už je trápení motoru. Na trojku už lze jet i přes 100. Ke zpřevodování bych však měl výtku. Není příliš kompatibilní s našimi rychlostními limity. Na trojku je 50 kmh tak tak a stejně i 90 na pětku. Takže jsem nucen porušovat předpisy abych netrápil motor .

Podvozek tvoří 17-palcová kola s pneu šíře 120 a 160 vzadu. Proti ER-5 musím vyzdvnihnout výrazně lepší brzdný účinek a to jak přední tak zadní brzdy. Přední brzda má větší kotouč (a to i proti XT660R) a kovovu hadici a je znát, že při ostřejším brždění páčka "nepruží". Vzadu není o rozdílu kotouč/buben nutno polemizovat.

Posez na moto je dle zvyklostí vzpřímený, poměrně pohodlný. Avšak při vyšších rychlostech zákonitě více fouká.

Co se týče stavu motorky, tak očividně prodělala lehký pád na levou stranu - tudíž má pár kosmetických vad, které se pokusím vyeliminovat.

Jsou to zejména:
- odřenina na koncovce výfuku
- odřenina na zadním nosiči kufru
- 3 drobné trhlinky v sedadle
- drobné známky používání na páčkách a přepínačích

V době koupě najeto cca 24700 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lála81
lála81 napsal 04.03.15 v 22:46

ahoj,moc pěkný fotky.Prozradíš mi co tam máš za držák na kufr,nevím co tam dát tak to řeším pytlem a kurtnou.Dikec a at ti dlouho jezdí

Petr.DR
Petr.DR napsal 18.03.11 v 18:18

Pěkná mašinka a fotky Přeju úspěšnou sezónu Za 10b...

Arzenix
Arzenix napsal 20.02.11 v 23:38

Pěknej stroj Tak hodně pohodovejch kilometrů

mRKEF
mRKEF napsal 17.03.10 v 21:26

nevidis a ani nebudou - ja to mam rad v originale

gregi
gregi napsal 13.03.10 v 22:54

Konecne poradna motorka.. Akorat tam nevidim ladaky..

Více komentářů



TOPlist