renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 X (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Garo
Vloženo 14.4.2015
Aktualizováno 3.1.2017
Zobrazeno 5 814x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yamaha xt 660x. Podle mě motorka která vás v ničem nezklame Asfalt, teren, zábava, spolehlivost! A ten vzhled je prostě boží

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Prvni zkušenost byla se snižením výkonu, u kterýho jsem byl maximálně spokojen, rychlost, ochota slušné jednání. Teď přišla nařadu koupě motorky, u ktere jsem na 110% spokojen! Doporučuji :-)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DR-Z400 SM: Dr je slabší ikdyž mělo menší váhu. Necitil jsem se na ni dobře, xt mi připadalo takove robustnější :-)
KTM 690 SM: Druhá varianta nějaké to ktm sm. Ovšem cena, malo kusu na prodej a po proštudování servisních intervalu jsem jí nakonec zamítnul :-D

První dojmy - Budu se hodně opakovat takže prvni dojem nebyl až tak pro mě vzrušující jak jsem očekával! Tím ale nemění nic na to že co se týče vzhledu to byla krása! Z oranžové barvy jsem byl trochu na rozpacích ikdyž je docela atraktivní. Prvních pár kilometru se jevila velice příjemně. Ovladatelnost byla hodně dobrá s "příjemným" výkonem. Někomu by se zdálo že 35,3 kw (což také je) je málo ale ta stříkačka uděla svoje. Takže až taková katastrofa to nebyla, naopak! Mých skoro 110kg udělalo se zadním tlumičem svoje, ale vše se spravilo když jsme zadni tlumič trochu přitvrdili:-) Tak same je to s přední vidlici je dost měkka (hodně). Při rapidnim bržděni má tendenci se dost rozvlnit, vidlice se dost zatahne a naopak zase při akceleraci letíte vzhuru. Brzdy slabší přeci je tam jen jeden kotouč a motorka dost váži. Co se týče jizdních vlastnosti tak jsem psal že ovladatelnost je hodně dobra akorat při nižších otačkach škube, cuka! Tohle to hold kluci v Yamaze nevyřešili.

Motorku bych doporučil pro - Lidi s menším vzrůstem by mohli mit trochu problem jinak pro všechny :-D

Doplňky na motorce - Nové blastry (Budu je muset přestříkat do černé barvy). cestovní kufr (moc nepouživám), Otevřené výfuky (jedna přepážka šla ven), uprava zadního světla(trochu se mi nelibilo že tak vyčuhuje) Doladěne doplňky na moto (předni blatnik, zadni kryt na řetěz, dily na motoru apod. jsou přestřikane do barvy motorky)

Recenze

Nejsem zkušený jezdec, na mým kontu jsou jen tisicovky km. Takže tuto recenzi berte z nadhledem! První motorka byla cross suzuki dr 650. Pote to byla Honda hornet 600 a sem tam jsem jezdil na Honda cbr 900rr FireBlade.

Takže tento rok přišla na řadu nová motorka. Už dlouho jsem přemyšlel nad motorkou typu "motard", až jsem se nakonec rozhodl že to bude ta prava a udělal jsem (pro mě) velmi dobře, tohodle rozhodnuti nikdy nebudu litovat Pro ty kteří nemusí litat po silnicích 1. třídy 250 km. Nějak zvlášť necestujou velké dálky. Chtěji se, sem tam jen tak toulat po městě a užít si trochu legrace je motard nejlepší řešeni! Aspoň já to tak cítím. Tím nechcí řict že Xtéčko je nějakej motard je to spiš takovej cestovní motárdek Rozhodoval jsem se mezi Xt, Drz a nebo ktm. Potřeboval jsem motorku velkou a aby byla trochu robustnější jelikož mám skoro 110kg a abych na tom nevypadal jak vosa na bomboně. Xtéčko je muj prvni "motárd" takže nemužu srovnávat s ostatníma takže jen můj názor!

KTM: Nad tou jsem hodně uvažoval, vzhled krásný, výkon společně z malou vahou uděla si myslim oheň na cestě ale cenově trochu vyšší level než ostatni Sm ,to je docela škoda. Servisní intervaly taky prej nejsou nějake přijemný tak proto.

Drz: Moc se mi nelibil výkon, sice je lehší ale vykonově je nejslabší. Cena je přijémna na trhhu. A také vzhled sice krasný ale necitil jsem se na ni dobře, xt mi připadalo robustnější.

A teď teda přišlo na řadu xtéčko které vyhrálo na první laině. Vzhled nejkrasnější, velka, robustni pro mě jako stvořena! Skoro bezudržbová, jeden válec jedna svíčka a pod. jenom snad lít olej Ale né tohle přeháním . A to byl duvod proč jsem si jí pořizoval. Výkon příjemný sice vaha vyžší. Cena trošičku oproti drz větší ale co už. Takže Xtéčko na prvním místě.

Motorku mam rok a až teďkom jsem si troufnul napsat nějakou tu recenzi. Už jsem na ni ztravil skoro 6000km z toho 400km na jeden zátah. Rok výroby: 2008, oranžová barva najeto 28xxx.
První dny jsem se trochu uťukával, hned mi do ruky nepadla, ale po pár set ujetých km se vše změnilo! A to k euforii Ale nebudeme pořád chválit, takže začneme s NEGATIVY! Co mě nejvíce dožralo bylo to odporné CUKÁNÍ V NÍZKÝCH OTÁČKÁCH ale bohužel tohle xtéčka dělaji je to hold chyba už ve fabrice. Lidi zkouší ruzné fígle z laďákama, filtry, iridiovými svíčkami a podobně Názory se liší někomu se to zmírnilo někomu se to zhoršilo. Já osobně jsem nepatrně změnil nastaveni bohatosti směsi na displei u motorky, jednoduché se dostat do nastaveni. Cukani nezmizelo jen se zmírnilo. Takže mi nic jinýho nezbývalo než se s tím smířit a smířil jsem se, už to ani nepociťuji a nevadi mi to Dalši negativum je HODNĚ MĚKKÁ PŘEDNÍ VIDLICE. Při prudkem bržděni jde hodně dolu a motorka se ma chuť vlnit. Naopak při akceleraci letíte vzhůru a zda se že jdete na zadni a ono to opravdu na zadni jde 1 až 2 rychlostní stupeň to jde plynem . Další negativa je ve vibracich ty jsou při jednoválci normální ale jsou pociťující!! Mě to až tak nevadi ani při delších vyjžďkách. Dalo by se tomu zabranit snad jen kvalitními rukavicemi, pohodlnými gripy apod. Moje zatím posledni nechvála jsou BRZDY. Motorka ze 170 kg + mých 100kg má ty brzdy !!!SLABÉ!!!. Třeba je hodně zamačknout přeci tam je ten kotouč jenom jeden O zadní se bavit nebudem ta maximálně slouži na dojetí ke křižovatce v koloně. Ale když se to člověk nauči a jde prudko na brzdy tak zastavi relativně hezky Ale jak už jsem zmiňoval mohla by se při prudkem bržděni rozvlnit!! To by mělo bejt zatím vše co mi na tom mém milovaném xtéčku vadi a teď jdeme k té přijemnější části.

Yamaha xt660 x: Řadí se mezi supermoto ovšem přimo motard to neni je to spiš takovej hybridní cesťáček, ovšem krásnej Zmiňoval jsem, pro ty kteří nepotřebujou 150koni pod zadkem nebo jezdit dlouhe cesty do Ruska. Je si myslim hodně dobrá volba, ale vše přeci podle chuti
Ve městě je Xtéčko hodně solidni, na proplétani mezi auty je super, dostat se z bodu A do bodu B taktéž! Spotřeba příjemná. Ovladatelnost výborna a jak už jsem říkal ten VZHLED je opravdu nádherny. Každy se otočí a společně s laďákama to nemá chybu Spolujezdec to nema nejhorší, když je osazeno uchytnými mádly tak společně ze širokym sedlem se sedi fajn, akorat skouzávate hodně zadkem na záda jezdci.

Na cestach si xtečko vede taky fajn. Silnice 1. třidy obce, mimo obec je to prostě nádhera, zatáčky ji sedi, výjezdy ze zatáček bomba! Neskutečně si vyhrajete!! A to teť nekecám! I Delší trasy vůbec nevadí sice jsem zatím jel, prozatim asi tak necelých 400 km na jeden zátah ale mohu řict že bez jedinýho problému. Pohodlí až na pár vyjímek (uvedu níže) bez jedinýho problemu. Nic mě neboli Díry výmoly polyka jak nic. Z asfaltu na polni a naopak si vede suvereně! Prostě na xtéčku je radost jezdit. Teť se sice vrátím k negativu, ale někoho muže štvat že prostě vibruje, je to hold jednoválce ale při určitých otáčkách v poho, nebo stači koupit nějaké kvalitní rukavice, gripy a pod, tak se to určitě zmírní, mě to ovšem moc nevadi, zvyk jsem si
Co xtéčku velice vadi jsou rychlostky a dálnice. Tohle to je pro mě peklo! Žadné kryti takže ideální rychlosti pro xt 130km (max je u mého 172km) to s vámi docela pere. Takže tomu to se vyhýbám velikým obloukem:-)

Co se týče v terenu, tam jsem ještě moc nezámiřil, jelikož s gumama na sm to ani moc nejde, stači malinke bláto a už se člověk nevyhrabe a navic je dost těžka takže pro 660x raději cesty do terenu jedině r :-) Ale dyž se jedna o lehčí terén například nějaké ty polní cesty tak super:-)

Takže tohle by mělo bejt tak vše co mě napadá! :-) Jo a ještě jedna věc! ja to zatím nemuhu jaksik vyřešit ale nekupujte si krosove boty! Nevlezou se vám pod řadičku i při nastaveni !!!. Omlouvám se předem za moje chyby v článku. Prostě se mi nechce psát jak do nějaké knížky bez chyb

Snad jsem Xtečko rozebral dostatečně aby jste si udělali svuj vlastni obraz od né moc zkušenýho jezdce:-) Posuď te sami

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Garo
Garo napsal 16.01.16 v 12:38

Díky moc, cením si toho ...No s tou krátkou zimou to nevidim ružově, jelikož zrovna dnes u nás nasněžilo tak 15cm sněhu po x letech takže uvidime A taky přeju Hodně km bez nehod

context
context napsal 16.01.16 v 12:32 10b.

Pěkné xtčko přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu

Garo
Garo napsal 16.01.16 v 12:29

Díky moc, po nějaké době jsem udělal pár uprav, jako je zadni světlo nebo doladění některých dílu do ranžové Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek

aixam
aixam napsal 12.01.16 v 13:00 10b.

ty jo moc krasná

Garo
Garo napsal 28.04.15 v 12:59

JInak díky

Více komentářů



TOPlist