renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z650 (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mercurio
Vloženo 25.4.2025
Aktualizováno 25.4.2025
Zobrazeno 117x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přišla mi zajímavá Tech. parametrama i vizuálně.

Motorka koupena od K2 Vrbova

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Přišla mi zajímavá. Fungovala. Byla za dobrý peníze.

Recenze

Koupena výhodně v posezonní listopadový slevě v K2 Praha.
Začátkem listopadu 2023 jsem se motal ve Vrbovce a v K2 mě zaujala Z650 za 150 000,-Kč.
Doma jsem si něco o ní přečetl ,ale za 150 ji můžu mít vždycky ,takže klid! Když se za dva tejdny objevila sleva na 130 ,začal jsem počítat peníze a zjistil, že to s odřenýma ušima dám.
Zkušební jízda spočívala ve dvojím projetí se po dvorku před K2 ,abych se ujistil, že to jede rovně, vrčí, řadí a brzdí. Víc se mi ve 4°C fakt nechtělo. Tak hurá na vozík a domů.
Doma dostala nový botky ,bo ty z fabriky už měli víc jak 14000km za sebou ,nosič na kufr a vyšší plexi Givi, který se teda vůbec neosvědčilo(hluk do helmy) a místo něj přišlo zvýšený lízátko od Alibabky. To už fungovalo dobře.
Přišlo jaro a začalo se jezdit.
Motor gut ,brzdy gut , ergonomie na prd a podvozek divnej.
Takže jak pořešit motorku pro cca 175cm vysokýho člobrdu na 188cm bidlo.
Drobný zlepšení přineslo rozšížení říditek nástavcema.

Když už jsem seděl u soustruhu ,vytočil jsem i záslepky rámových trubek, ať to vypadá aspoň trochu úhledně.

Další byl pokus s vyšší sedačkou. Kawa nabízí vyšší o 3cm za 5000 kaček. To se mi nechtělo dát, ale na Motea.com jsem našel novou za 850,-Kč i s poštou. Super, docpeme. Docpal jsem ,ale původní pěna na týhle sedačce byla měkká , skoro jak houba na nádobí , takže při jízdě pružila až moc. Kdo jel někdy starým Moskvičem,tak asi ví jak. Na hrbatým asfaltu bylo pohodlí na rozdávání. Druhou stranou pohodlný mince bylo ,že jak se tak člověk houpal nahoru a dolů ,rozhoupával si pohybem těla i stroj ,což v zákrutách přinášelo místo radosti leda splepený půlky. Takže sedačku zahodit.
Třetím pokusem bylo malý přeohnutí řídítek. Sláva, to funguje ,záda už nebolí a zetko se dobře vodí!
Čtvrtým počinem bylo snížení stupaček. Z fotek jsem věděl ,že na Z650 mám zmuchlanější nohy ,než na Z500. Snížení stupaček přes „meziplechy“ ,jako jsem udělal na MT 03 a Mondialu tady nepřichází v úvahu. Doma se mi povaloval novej pár stupaček a mě trklo,že bych je mohl dát „obkročmo“. Stačilo vytočit nový nerezový čepy a stupny šly o cca 15mm dolů a dozadu. SUPER!

Takže teď to máme motor gut ,brzdy gut , ergonomie gut ,ale podvozek divnej pořád divnej. Něco se jeví jako nedotlumený. Obvyklý podezřelý bejvají vidle ,ale už se mi nechtělo investovat čas a peníze do motorky ,která i díky větší váze a výše umístěnýmu těžišti mi stejně přinese míň zábavy ,než MT 03.
Takže inzerát a Zetko má po mnou najetých 3800km nový bydliště. Bylo to dobrý,ale nebylo to vono…
Aby mi nebylo líto volnýho fleku ve stáji, přišla má první Honda. A protože začínat se má od píky, je to CB 300R. Výrazně lehčí ,než MT 03 a podobně hravá. Tady je egonomie i podvozek zcela V „olrajtu“. Ale to už je ,haranti mizerný, jiná pohádka …

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mercurio
Mercurio napsal 25.04.25 v 19:30

elvis 78 - neber si to nějak špatně,ale dojmy ,třeba pokažený mě nezajímají. Zajímá mě funkce! A když sundám držák,jak mi tam bude držet kufr? Izolepou???

elvis78
elvis78 napsal 25.04.25 v 15:38 10b.

Nádherná motorka, ty barvy jí fakt sluší . akorát bych sundal ten držák topkejsu, a s topkejsem ještě vystrčeným kilometr dozadu to bude dost kazit dojem

Více komentářů



TOPlist