PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300L (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rarasek78
Vloženo 19.2.2024
Aktualizováno 24.5.2024
Zobrazeno 394x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dualsport mašinka pro jízdu do města i terénu

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Himalayan: váha (není moc na MX)
Voge 300 Rally GY: skoro stejná cena jako CRF a mrzutý výhled na dostupnost ND

První dojmy - Je to první opravdová motorka na které jsem teď seděl/řídil po cca 20ti letech. Minulý rok jsem pořídil scooter, ale s jídlem roste chuť a tak jsem po chvíli naléhání dostal povoleno koupit bike. Ve své podstatě jsem se dokázal ihned rozjet a po pár pokusech na větším dvoře jsem mohl vyrazit do večerního provozu... vzpínala se jako mustang z necitlivosti po plynu, schcípala na každé křižovatce (ještě pár dalších dnů), ale nakonec zbyl jen "rohlík" ve tváři.

Motorku bych doporučil pro - Je to podle mého univerzální stroj a vzhledem k výkonu i podle mého pro začátečníka

Doplňky na motorce - Acerbis skid plate, Acerbis x-factor handguards, Protaper EVO FAT set (řidítka, redukce úchytu, gripy, chránič), zadní nosič s ebay, USB-A/C dobíjení a měření stavu baterie s připojením na konektor, který je hned za světlem

(*) plány
na stole vzhledem k osobním proporcím mám již na stole novou zadní pružina K-tech 110N
ZETA páčky zkrácené, aby se pohodlně vlezly za handguardy
TECH-SB-B vložka výfuku
nové pneu Michelin Tracker (ty fabrické jsou dle mého mrzuté jak na mokru, tak na trávě a terénu)

Recenze

Celestýna,
jak jí budu říkat (po vzoru kamaráda Dogee) mi padla do oka zejména z důvodu, že se jedná o Dual-sport verzi a jelikož syn co si koupil malou krosku stále naléhá, abych s ním jezdil polňačky, tedy rozhodnutí bylo jasné. CRF300L splňuje mé požadavky na lehkost a mrštnost do městského provozu, ale zároveň nemusím mít obavy se pustit na polňačku či do lesa.

Strach z toho, že to je vysoký stroj na mých 174cm nebyl zcela na místě a ten rozhled nad auty je prostě boží! Nicméně, aby ne, když tu 80N pružinu zmáčknu svými 95kg..ale to se zmení již koupenou 110N zadní pružinou.

Po pár jízdách jsme se opravdu vcelku sžily, snad vyjma řazení N a opakovaného troubení na křižovatkách (scooter měl horn opačně jak Honda a tak síla zvyku)...
Po prvním servisu v 1000km se mi vrátila zcela jiná motorka! Bylo to jako sednout z staré fabky do oktávky, odezva na plyn, spojková páka, řazení N stupně - absolutní pecka a vše již funguje, jak jsem si vysnil a představoval. Moto dělá přesně co po ní právě chci, což pro techniku jízdy není ze strany jezdce vždy to správné :).

Jezdím skoro každý den městem Brnem vcelku krátké vzdálenosti, kolonami a spotřeba se pohybuje posledních 5 nádrží na cca 3,1-3.3l/100km (když jedu delší trasy mimo město, tak jsem na překvapivých 2,8l/100km)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dogee
dogee napsal 20.02.24 v 09:25 10b.

zdravím sousede :) taky po něčem pokukuju, třeba se na jaře projedeme společně :)

Více komentářů



TOPlist