Pro mě překvapivě vyborný stroj na cestování s vynikající spotřebou a zárověn výkonem nezklame ani ve dvou.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Byl jsem si pro něj osobně v zahraničí a v této barevné kombinaci mě prostě dostal. Nikdy bych do sebe neřekl, že si koupím maxi skůtra po xx letech na endurech,ale přesvědčil mě kamarád, který mě nechal svézt a bylo rozhodnuto :-), to pohodlí je neskutečné a světe div se ono to i docela maže... :-)
Motorku bych doporučil pro - Odveze vás za pár korun přes půl Evropy na dovču a nebo jen pro rohlíky vedle do vesnice či do práce.
Doplňky na motorce - Držák telefonu od M-style, který používám jako navigaci. Chrániče rukou před větrem/deštěm a zadní kufr SHAD v barvě motorky 40l.
Recenze
Je to po x letech pro mě něco úplně jiného, ale zvyknul jsem si rychle a na každou další vyjíždku se fakt těším. Asi stárnu, ale po letošním tripu nejdřív ve dvou s manželkou po Dolomitech a pak 3 týdny na to jsem jel s kamarádem Rakousko, Slovinsko a Itálii si nemám nač stěžovat. Když člověk nezastaví, tak i ve velkém dešti jde na jezdce minimum vody. Na mou výšku je plexi, které je elektricky nastavitelné absolutně dostačující a i při velkých rychlostech je klid. Má to vyhřívané rukojetě a sedačku včetně spolujezdce samozřejmě originál, takže na pohodlí si nelze vůbec stěžovat. Výkon dostačující a umí to i 180 km/h ale proč to takhle drtit, když i po Německu když se člověk potřebuje přesunout kus po dálnici dát jet úplně v klidu 140 a člověk má ještě rezervu. Průměrná spotřeba za týden ve dvou byla 4,3l a v jednom na druhém tripu to spadlo na 4,1l a to si myslím, že jezdím spíše svižněji... no neskutečné. V jednom člověk nepotřebuje žádné boční kufry, pač tohle je má pod sedlem(68l). Úplně v klidu jsem tam dal stan, karimatku, spacák, vařič, hadry, boty, židličku a další harampádí a kdybych nebyl rozmazlenej, tak horní 40l topcase jsem ani brát nemusel. Někdo má strach z drahého servisu, ale není tomu tak a kdo si umí vyměnit olej u klasické motorky, tak tady je to stejné a žádné plasty dolů nemusí(aspon u modelu 2016 a výš, který je trochu více vychytaný než starší ročníky). Plasty musí dolů jen u výměny řemenu variátoru po 20000km, ale to není také nic těžkého a drahého, když si člověk za 50eur koupí orig.klíč, tak to zvládne sám.
Ten dizajn je neskutocny!
Mě se ty bavorácký 650 taky moc líbí. Škoda, že už je nevyrábí a vlastně ani nemají nástupce.. ?