Mazlík jako prase. Neskutečně krásná a velká motorka.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Padla mi do ruky okamžitě. Silná, krásná motorka. Navzdory váze bych řekl, že je pěkně ovladatelná.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo má potřebu mít pod sebou kus hmoty, ovládat větší sílu.
Doplňky na motorce - Padáky přední + zadní, brašny, vyšší řidítka, opěrka, nosič. Přestříkána na původní barvu Suzuki VS 800 Intruder Teal Bluish Green. Fotky jsou dělané mobilem a barva v reálu vypadá úplně jinak
Recenze
VTX jsem si nevybral, ona si vybrala mě. Asi tři roky jsem měl Intrudera VS800, leta letoucí jsem ho chtěl, konečně jsem si ho koupil, komplet rozebral, zrenovoval a byl to fakt vymazlenej kousek, o kterém jsem si myslel, že ho mám na věky. A pak jsem viděl VTX, rozbušilo se mi srdce a bylo zle. Ani jsem na ní nemusel sedět a věděl jsem, že to je ta pravá. Něco jsem byl okouknout okolo Prahy, ale ten pravý inzerát samozřejmě byl 320km od Prahy. A teď přišel jeden z nejhorších úkolů, promluvit si se ženou o tom, že Intruder půjde do světa a bude VTX. Jezdíme stále spolu a žena Intra adoptovala jako člena rodiny, a ještě ta BARVA. Modro-zelená, nebo skoro tyrkysová... Nakonec jsme se dohodli, půjčil jsem skříňový přívěs, protože samozřejmě sněžilo a jelo se pro VTX. Hned na první pohled fakt masakr. Nádherný impozantní stroj. Já i žena jsme byli u vytržení, jak je to krásná motorka. Naštěstí tam nebyl v tom místě sníh, tak jsme se v asi 3 stupních chvilku projeli. Ten neskutečný dojem ze síly té motorky a obrovské pohodlí nás hned dostal. Když jsem VTX postavil v garáži vedle Intrudera, vypadal jak kolo vedle motorky Jelikož jsem na tohle magor, okamžitě jsem rozebral, co se dalo. Dal jsem si jiná řidítka, neboť mám 172cm a k originálům jsem se musel moc natahovat. Z motoru jsem vyškubnul ten ekologickej shit, vyčistil karburátor, udělal oleje atd. Už když jsme pro motorku jeli, přemýšlel jsem o tom, že bych jí tajně přes zimu stříknul do barvy Intrudera, aby žena měla radost. Nakonec, když žena říkala, že se jí VTX v té tmavě červené hodně líbí, jsem jí o svém plánu řekl a dohodli jsme se, že jí nebudeme stříkat. Máme modré přilby, žena vše do modra k motorce a tak, když jsme vyjeli na první delší vyjížďku, řekla mi u benzinky památnou větu: "Asi mě zabiješ, ale ta motorka se musí přestříkat." "Koukat přes tu tvojí modrou přilbu na červenou motorku je hrůza a na sluníčku je ta motorka skoro čistě červená." Jestli čekala, že budu naštvaný, nedočkala se. Druhý den jsem mašinu opět rozebral a díly odvezl do lakovny. Když už jsem jí rozhodil, zrepasoval jsem vidli , dal tam progresivní pružiny, vyměnil ložiska v hlavku a kolech, přešil opěrku - byla hnusně hranatá a z nějaké šílené koženky, překopal odfuk z motoru aby nešel do airboxu, udělal hydraulickou spojku atd. Takže teď je mazlík v kompletu a spokojenost oboustranně je obrovská. Co se týká jízdních vlastností, stále mě překvapuje, že při jízdě ta hmotnost není tak znát, jak bych čekal. Svezení je to boží, síla motoru je skvělá, spotřeba cca 5,5 je fakt na pohodu - jezdím tedy relativně pomalu a fakt se kocháme. Jediná výtka je asi k přední brzdě. Ten účinek by skutečně mohl být větší, chtělo by to na tu váhu dva kotouče. Už při koupi trochu cukala, po vyčištění všeho atd a složení se to ještě zhoršilo. Zkoušel jsem ladit směs dle různých návodů podle zvyšujících se otáček atd. Ale stále se sundaným airboxem, abych mohl k tomu šroubu. A nedařilo se. Bylo mi řečeno, že ten sundaný box na to nemá vliv. Tak samozřejmě má. Našel jsem na netu, že základní nastavení je 2,5 otáčky, to tam nastavil, zkusil jet bez airboxu a nic moc. Pak jsem ho nasadil a bomba. Nádherné starty i bez sytiče a žádné cukání. Také jsem si všiml, že když pustím řidítka, mají tendenci se rozvibrovat. Po repasi vidle a výměně ložisek hlavka, kdy nová jsou kuželová válečková oproti původním kuličkovým se tento jev úplně odstranil.
Parádní kousek!
Nádherná moto, nádherná barva.
Tak už jen z fotek si zaslouží plnej počet
moc se mi líbí, co vše jsi na té motorce udělal. co se týče vibrací tak mám také zkušenosti, byla vadná pneu (Metzeler 888). po výměně pneu se to zlepšilo, ale myslím si, že tomu dost přidá docela robustní plexi co mám. přeji hodně krásných kilometů a kolama dolů.
Krásny stroj, pekná farba, gratule.
Čo sa farieb týka, dajú sa korigovať napr. v zdarma stiahnuteľnom programe PhotoScape,
skúsil som trochu pridať sýtosť, je tam trochu rozdiel vpredu a vzadu: