Čtyřválec do V se systémem VTEC, lehce ovladatelná a pohodlná motorka
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Silná, návykový systém VTEC, nízké těžiště, vzpřímený posez. Krásně ovladatelná, lehce padá do zatáček, výborně brzdí. Trochu větší spotřeba, kolem 6 L .
Motorku bych doporučil pro - Hodí se na běžné ježdění po městě, na delší výlety ale i sportovní jízdu. Vhodné pro trochu zkušenější jezdce, vyšší váha a silný motor 75 kW.
Doplňky na motorce - Předchozí majitel vyměnil sedlo za pohodlnější, a namontoval vyhřívané rukojeti a laděný výfuk IXIL. Já jsem dokoupil ochranný rám (padáky), kryty rukou, přídavná světla, tankvak, tankpad a zadní box Kappa.
Recenze
Původně jsem chtěl spíše silniční enduro, koukal jsem po novější Kawasaki Versys 650. Pak jsem objevil v inzerátu Crossrunner a jel se na něj podívat.
Vzhledem mě úplně neuchvátil, ale po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. Velmi dobře se ovládá, super kombinované brzdy CBS se systémem ABS.
A ten návykový motor se systémem VTEC, v nižších otáčkách ideální na běžné každodenní ježdění, ale při 6500 ot. sepne všech 16 ventilů a motorka změní zvuk a vystřelí jak raketa . Čtyřválcový motor do V o výkonu 75 kW je výkonný a spolehlivý. Posez je vzpřímený, ale nohy jsou více sportovně zalomeny dozadu, po delší jízdě začínají bolet. Je zde prohozené ovládání klaksonu a blinkrů, jde o zvyk, někdy se stává, že na křižovatkách troubíte.
Další zvláštností jsou řídítka zakrytá plastem, vypadají trochu jak u skútru . Spotřeba je trochu vyšší, kolem 6 L, ale je to čtyřválec.