Lehká, ostrá, přesná, malá, co víc dodat.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Na první svezení jestě čekám, do dodávky se nakládala pěkně :-) edit: první svezení na silnici i v Mostě potvrdilo očekávání.
Doplňky na motorce - Tech-pack, Plexi Powerparts (homemade kouřové), prototyp přepáčka PP tuning, kryt chladiče, padáky za chladičem Rutan, padáky v přední ose, krátký držák spz, laminátová atrapa předního světla na okruh.
Recenze
Po dvou letech uvažováni jsem se rozhodl nahradit silniční / malo-okruhovej jednovalec 690 a velko-okruhovou R6 tímto univerzálem. Velké cestováni neplánuji.
Na okruh dostane slicky, otočím řazení.
Na silnici tankbágl místo zadní sedačky a krátkej držák RZ
Pitimier: ještě jsem taky nejel delší trasu, ale horší než 690SM co jsem měl předtím to nebude a i tu jsem dával
Ahoj, planuju vymenit velkeho duka za 890 duka a taky mam 190 cm. Uz jsem na tom jel ale jen cca pul hodiny. Jak se ti na nem sedi kdyz jedes treba 200km? Dik predem za odpoved a at ti slouzi…
Parádní!
Moc pekna. Uzij ji na silnici i okruhu
Jo komplet Akrap evo line s mapou by byl fajn, ale 2,5tis € dám radši do slicku a startovnýho