Lehká koza k cestám na východ a jih...
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XR 400: Nejsou k sehnání ve slušném stavu
Yamaha TT 600 R: Těžká a krátká
KTM 690 Rally Replica: Do 2019 motor nahovno...
První dojmy - Vždycky jsem ji chtěl. Když čtu recenze, tak týden nespím... Řídí se perfektně, velmi dobře ovladatelná a hravá. Vše adekvátně nadimenzováno. Po nájezdu cca 3000km v rámci výletu do Maroka, jsem rád že ji mám v garáži! Těžkou práci zvládla parádně... Jednoduchý stroj, s logickým uspořádáním a přístupem k servisu. Je patrné, že vše je dimenzováno s ohledem na nízkou hmotnost a "sportovni" ambice. Jaká bude životnost? Hodlám to zjistit. Škoda, že už se takové motorky nevyrábí...
Motorku bych doporučil pro - Cestování s převahou off road, alá Albánie, Rumunsko, TET ...
Doplňky na motorce - Přídavné plexi Kappa, karbon kryt nádrže, zvýšení řídítek +3 cm, rozšířené CNC stupačky, gel sedlo Kahedo, otevřený výfuk, boční nosiče, AL-topcase, AL-box nářadí, držáky PET, sklopná zrcátka, zásuvka+USB, držák tel...
Recenze
Je to prostě KTM...
Podvozek 1a;
Rám 1a;
Motor jede, výkonu je dostatek, s prevodem 15/42 a otevrenym vyfukem je to hravá motorka, která jede dostatečně odspodu a nad 4 tis.ot. je to "ready to race".
Spotřeba v kombinovaném provozu včetně off road je pod 5l/100 km. Nádrž 28 l, znamená najezd k 600 km, což je super.
Kola 21/18" a zdvihy 270/300 jsou hlavní důvod, proč je doma...
Suchá motnost 154 kg je na hraně toho co jsem ochoten zvedat.
Proběhla kpl repase a úprava k obrazu mému, bylo třeba řešit docela dost věcí, částečně i po zásahu kutilů a lempl servisu.
V dubnu 2023 proběhl výlet do Maroka. Vrátili jsme se oba živí a zdraví. V zásadě srším nadšením. Drobné nedostatky byly řešitelné cestou. V zásadě vše fungovalo lépe než jsem čekal.
Poměrně dobrá zkušenost s pneu Mitas E12+E13.
Těším se na další výpravy...
Pěkná mašina, přeji hodně najetých kilometrů bez nehod a dlouhou sezónu
Pěkná mašina, přeji hodně najetých kilometrů bez nehod a dlouhou sezónu