Nebyl čas rozhodovat tu,nebo tu. Sezóna v plném proudu,klíční kost srůstá,tak šup šup…Výhodná koupě rozhodla.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Měl jsem respekt,ale sedělo se na ní pohodlně a ostatní se uvidí. Buď budeme kámoši,nebo jeden z nás půjde
Motorku bych doporučil pro - Báru miluju pro její neúnavnost a komfort,který mi dává i při 700 km cestě. Měřím 176cm a nepřipadá mi velká. Při manipulaci na místě je těžká,ale jak se kola otočí,ovládá se velmi lehce. Po absolvování motoškoly Landa v Kolíně dokonce ztratila hodně z nemotornosti i při té manipulaci na místě. Byl to skvělý den. Děkuji pane Landa!!!
Doplňky na motorce - Báru jsem koupil s pomalým zadkem,jelikož předchozí majitel jezdil rád a často terénem. Ten já zrovna nemiluju,ale ta rychlost mi vyhovuje.
Co jsem velmi ocenil,jsou boční kufry BEGR i s nerezovým,vystuženým nosičem. Topcase Kappa jsem časem vyměnil za AluMilánek. Protože jsem ozembouch,obrnil jsem Báru padákem Fehling. Zadní prasklé světlo jsem z estetického důvodu vyměnil za diodové a sklíčka blinkrů za kouřové. Kouřové jsem koupil i plexi od WRS. Přední osvětlení jsem kvůli předešlé špatné zkušenosti zlepšil přídavnými světly a do hlavních vsadil led kroužky,jako denní svícení. Na rám pro navigací jsem ještě přidal držák telefonu a kamery. Takže jsem pod přístrojovku namontoval ještě jednu 12V zásuvku a jednu dvojitou USB. Další jsem strčil do topcase,abych mohl dobíjet i za jízdy svítilnu,nebo kompresor.
Recenze
Bude to dva roky,co ji sedlám a myslím spolu zůstaneme. Nahrkali jsme za ty dvě necelé sezóny 25 tisíc km a jediná závada byl zlomený boční stojan. Ten ale prasknul,když jsem měl naložený všechny kufry při návratu z dovolený a sápal jsem se do sedla
Pěkná a ty kroužky ve světlech vypadají super.
Pekná motorka...
Tie vyleštené zvody vyzerajú SUPER... Akým prostriedkom to bolo čistené?