Motorka je upravená pro jízdu v těžkém terénu. Je vyrobená na podvozku Jawa 350 "kývačka". Původní rozeta je nahražena rozetou z dopravníku na hnůj, čímž je dosaženo větší síly na úkor rychlosti motocyklu. Maximální rychlost je sice jen 50 km/h, zato v t
Recenze
Cesty: Z popisu motocyklu vyplývá, že není vhodný na cestování vůbec, už vzhledem k maximální rychlosti. V vjízdě se tedy omezuji pouze na blízké okolí, zejména lesy, louky, meze a údolí řeky Sázavy.
Další info: Motorka nemá platné TP a SPZ, divil bych se, kdyby někdo tak brutální přestavbu schválil. Motorku přestavoval brácha, který před 2 roky přešel na KLR a teď sedlá Z750.Problémů má stroj více, ale ten nejhorší je poškození převodovky, když spadne řetěz. To se stává při svižnější jízdě v těžkém terénu, kladka nestíhá řetěz dotahovat, ten spadne a praskne zub na kole přímého záběru. Už se to stalo dvakrát, jednou bráchovi a podruhé mě.