Prostě velké cestovní enduro :)
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Na místě celkem těžkopádná, ale za jizdy krásně ovladatelná hned padla do ruky.
Doplňky na motorce - Vyhřívaní ruček Oxford, Gipro ukazatel rychlosti, Dva origo kufry na bocích + givi e52 ,
Blastry na řidítkách.
Recenze
Po dlouhé době opět návrat k enduru,na cestovaní myslím ideální. Zatím jsem absolvoval jen cestu na STK a zpět .. bylo to krásné svezení motorka na to jak vypadá mohutně užasně ovladatelná zkusil jsem i horší silnice a podvozek to krásně pobral celkem příjemná změna :) .. o motorku bylo od minulého majitele dobře postaráno, zmizel hnědý konektor,upraveno dobíjení a kovové spojky na benzínové hadice , ale to bych nebyl já abych si něco nevymyslel / neupravil .. na motorce byl namontová ukazetel baterie ,ale zapojení bylo tažené přes celou motorku a navic ještě nějak divně na relátko, které se hodilo tak na plošný spoj a né pod sedlo motorky tak jsem to celé vystříhal napojil pod budiky na pojistkovku a maká jak má zlepšila se i přesnost ukazatele. Další šlo na řadu vyhřívaní ruček Oxford bylo uděláné přímo na baterku a fungovalo i bez zapnutého zapalovaní mělo sice pojistku na pokles napětí na baterce,ale to se mi moc nezdálo tak jsem to vhodil na relátko spínané přes zadní světlo :)
Pak přišel na řadu ukazatel rychlosti Gipro ten byl namontovaný za necelou hoďku nic složitého :) , poté jsem přemýšlel kam s telefonem žadný kloudný držák nebo hrazdu jsem neobjevil tak sem si vymyslel něco po svém :)
další věc byla cnc páčky ,původní origo už podle mého měli dost vůli, spojková šla v pohodě, ale brzdovou páčku jsem musel lehce upravovat na konec si dala říct a krásně pasuje :)
To je asi zatím vše .. v plánu jsou reflexní proužky na ráfky, kola se tím pěkně oživí :) , pak příjde na plexi menší deflektor a ochranný rám kolem plastů. Takový je zatím plán uvidíme co bude dál :D
Díky joo sranda to určitě bude
vítej mezi pacienty
parádní, tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
parádní cenduro
V poho ...ale nesouhlasím když to natáhneš z hlavní pojistky které je spínaná z klíčku tak nepotřebuješ relátko a další kabeláž přes celou motorku a navíc to teďkom ukazuje přesně před tím to lítalo volt sem / volt tam a neboj mám to změřené .. a krátké páčky holt zaleží co komu vyhovuje já prostě dlouhé páčky a navíc ty origo moc nemusím