PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Classic EFI (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník C50347
Vloženo 1.11.2020
Aktualizováno 1.11.2020
Zobrazeno 1 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Limitovaná edice Pegasus (vyrobeno 1000 ks, do ČR dodáno 0 ks - proto individuální dovoz).

Motorka koupena od R.E. Madrid (Španělsko)

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Naprosté nadšení z konstrukce i vzhledu. Splněný sen o výjimečné military motorce. Poněkud svízelný boj s byrokratickým živlem nakonec dopadl dobře a motorka obdržela české dokumenty :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo chce motorku na opravdu pohodovou jízdu přírodou za účelem vyčištění hlavy a utřídění myšlenek. PS Je to výrazný "chlapolap" - každé zastavení je doprovázeno odpovídáním dotazů ohledně stáří motorky atp. :-D

Recenze

Vždycky mě lákaly klasické konstrukce, které mají nějakou historii. Původně jsem se chtěl pustit do přestavby "civilní" varianty na militarylook, takže po oznámení limitované edice Pegasus byl cíl jasný - jednoho získat

Motorka je těžká, vibruje a opravdu pohodlně se dá jet maximálně do 100 km/h (poté se vše začíná tak nějak třást). Celkový dojem je ale naprosto úžasný - motorka má duši a je jedinečná. Každá projížďka je zážitek, doprovázený trvalým úsměvem.

Nejlepší jsou projížďky mezi vesnicemi - motor tam má dostetek síly na velmi pohodovou jízdu v rámci rychlostních limitů a celkově je taková jízda velmi příjemná. Ovladatelnost bych přirovnal k těžší Babetě - motorka je relativně malá a hmotnost, daná celoocelovou konstrukcí, vůbec není znát. Ovládání odpovídá několik desetiletí staré britské konstrukci - vše jde trošku ztuha a brzdy jsou (zvláště po přesednutí z CBR) poněkud vlažné. Rozhodně to není stroj na dálnice - tam trpí jak motorka, tak jezdec. Jízdu ve 2 jsem nezkoušel - sedadlo spolujezdce jsem ihned demontoval pro nepotřebnost a také lepší vzhled.

Servisuji v pražské VintageGarage (mohu doporučit) - zatím pouze výměna oleje a přezutí na jiné pneu (původní "silniční" originál měl defekt, tak jsem toho využil k výměně za "terénní", které k motu vzhledově líp sedí). Vzhledem ke svátečnímu využití motorky mám najeto cca 1.500 km (za 2 roky)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Standa.R
Standa.R napsal 18.02.24 v 21:23 10b.

To je opravdu krásný stroj...

Klátínek
Klátínek napsal 15.01.23 v 18:19 10b.

hustý

Mija66
Mija66 napsal 14.01.22 v 12:14 10b.

Pegasus je nádhera Jaké pneu na tom teď máš?

raid
raid napsal 14.12.20 v 11:08 10b.

To je ovšem velká paráda. Takhle nějak bych si představoval upravit svoje Wčko. Jen to sedlo, to asi nepůjde.

kirman84
kirman84 napsal 24.11.20 v 15:05 10b.

Více komentářů



TOPlist