Nádherná, scifi mašina, která mě okouzlila na první dobrou. Pro mně optimální objem, komfort a je příjemně lehká a ovladatelná. Na všechny příležitosti.
Motorka koupena od FIRMA:Technik motosport Zlín (Kostelec) - Koupeno v Technik Motorsport Zlín. Jelikož nikde nejsou, sehnali ji celkem rychle. Jen dostupnost orig. příslušenství problém, ale to je problém Yamahy, ne dealera. Dealer mi seskládal sadu Urban ze svých zásob, tak mám alespoň kufr!
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 900: Dost velká (na mě). Kdybych plánoval jezdit převážně ve 2, asi bych do ní šel. Ale i když jsem ji projížděl, nijak zvlášť nenadchla.
První dojmy - Mám ji 3. den, takže zajíždím a nemůžu moc točit nad 5tis RPM. Charakteristický 2válec, který mi umožní jízdu v nízkých otáčkách (od 2.5tis RMP). Zátah zatím v celým pásmu, ale už se těším na širší rozsah. Měl jsem obavy že motor bude slabota, ale není!!! Komfortní posaz a pro mě úplná změna pro jízdu (doposud jsem měl spíš sportovní motorky). Vibrace jen mírné v pravé rukojeti v pásmu okolo 4tis RPM. Plexi, žádná hitparáda, už je objednaný cestovní. Brzdit se dá dostetečně motorem, ale brzdy fungujou dost dobře (na Tracer 900 brzdí úplně brutálně). Všechno kromě osvětlení RZ je LED! Přední čočky odváďějí skvělou práci v noci!
Motorku bych doporučil pro - nižsí postavy, kdo hledá jistou univerzálnost, komfort při jizdě a komu se líbí její nevšední vzhled.
Doplňky na motorce - Zadní top case (39l), padací rám, boční kufry (Shad), turistické plexi (Puig)
Recenze
Hledal jsem moto na všechny příležitosti, jízdu většinou sám, s nějakým komfortem a kufry/kufrem. Na ježdění do práce, víkendy a nějakou delší dovču ve dvou. Jsem malej (173cm) a můj výběr silničních cesťáků je značně omezen. Jezdím je po silnici, enduro, polňačky ne.
Město: Super! řídítka jsou široká akorát, je lehká a nějaký kličkování je boží. Je to silniční motorka, ale odpružení pobere i nerovnosti (nějaký přejetí tramvajových kolejí, kanály atd. není problém. Dvouválec si nechá líbit i 2,5-3tis otáček a ve městě se dá v klidu jezdit na 3, resp.4.
Okresky: Bomba! Teď musím hodně řadit, protože jsem omezenej na polovinu otáček, ale zátah je parádní a předjedete v klidu 99% aut. Posaz komfortní a zrcátka jsou bezvadný. Na první motorce za sebe vidím dozadu a netřepou se a ani nevibrujou! Jel jsem zatím v kuse asi 1,5hod a zadek mě nebolel a ani nesklouzávám dopředu/dozadu.
Dálnice: asi dobrý (zatím max. 120kmh), ale nuda. Na dálnici to chce určitě cestovní plexi.
*** 3.4.2021 update ***
Zahájení sezóny:
výborný motor,usporná ,zábavná motorka
Na tenhle tracer jsem si sedl taky když jsem zkoušel MT07 a kdybych byl už vyježděnej a neprahnul tolik po zábavě na menší motorce tak bych do něj i šel posez byl na moji menší postavu naprosto ideální, na cesty bude určitě skvělá a hlavně se mi ta motorka moc líbí. Přeju mnoho zábavy a spoustu kilometrů
Veľmi pekná, zmena dizajnu mu oproti predchádzajúcemu Traceru 700 prospela
Mám podobné zkušenosti, gratuluju a ať dobře slouží. Pro mě i v listopadu stále sezóna, když je takhle krásně, tak s ní vyjedu i když je už kosa, chce to pořádné oblečení. Až jí zajedeš a podíváš se nad 6000 ot. , tak si začneš užívat parádního zvuku. Dálnice to je pravda, trochu nuda a plexi je nanic, tahle motorka je do města a na řádění po okrskách. Je neskutečně úsporná, když jí honím, jsem někde u 4.5l, ale není problém při normální jízdě jezdit kolem 3.5 litru. TeĎ v chladu se asi motor nezahřeje úplně na provozní teplotu a tak je spotřeba malinko vyšší, i tak ale naprosto v pohodě.. Tohle je fakt univerzál super bombová moto...
https://www.spritmon.../detail/1167034.html
Gratuluju k novému stroji, mít novku s 0 km musí být paráda ať dlouho a dobře slouží! A už aby bylo zase jaro...