Výborný skútřík s velkým úložným prostorem. Dobrý poměr cena - výkon, i přes moderní design má analogové budíky.
První dojmy - Hned po vyjetí mi padl skvěle do ruky (předtím jsem měl PCX), jen jsem byl trochu překvapený z vibrací čelního plexi při maximálním vysunutí v rychlosti nad 80km. Do této rychlosti není vysunutí potřeba - město. Při prvním zastavení na semaforu jsem zjistil, že je posez trochu vyšší než u PCX, ale rychle jsem si zvykl.
Motorku bych doporučil pro - Skútr je vhodný do města i na delší trasy. K moři bych asi doporučil něco ještě většího , ale na cestování po republice v kombinaci dálnice a silnice mezi městy je dostatečný.
Doplňky na motorce - Originál zadní kufr s elektrickým zámkem - vejdou se do něj dvě helmy. Držák mobilního telefonu do nevyužitého závitu od zrcátka.
Recenze
U Forzy mě zaujal moderní design s kompletním ledkovým osvětlením. Palubní počítač je skvěle nasvícen i při silném slunci a ukazuje všechny funkce jako v současných vozech. Momentálně mám najeto 2600km se spotřebou 3,3L převážně mezi obcemi s nejčastější rychlostí kolem 100km/h většinou se spolujezdcem. Jestli se mi na skútru něco nezdá, tak je to velké chvění plexi a pokud při nižší rychlosti pustím řidítka, přední kolo se rozkmitá, dle technika nízká hmotnost na předním kole. Při normální jízdě se to však neprojevuje. Brzdí to pěkně, už jsem si i proti své vůli odzkoušel ABS a motorka se chovala výtečně. Jednoznačně mohu tento stroj doporučit i na delší trasy, pohodlný posez, dlouhý dojezd, velký úložný prostor a včetně zadního kufru odvezete vše i na malé kempování.
Super tip, po sundání kufru je kmitání z 80ti % pryč . Kdybych to nezkusil, tak bych tomu nevěřil. Tím spíš, že mi to dělalo i ve dvou s prázdným kufrem. Takže bych sázel asi na ten průvan . Ten technik říkal že u tak malých kol a krátkých vidlích stačí jen velmi málo na problémy. Díky moc!
Ahoj, s kmitáním řídítek jsem na svém skútru měl také problém. Když jsem ve vyšší rychlosti sundal ruce z řídítek, tak se rozkmitaly, čím dál víc, až jsem je musel znovu chytit. Po odmontování TOP case to nedělalo. Jestli jiné rozložení hmotnosti nebo kvůli jiné aerodynamice bez kufru nebo s kufrem? Čert ví.
Tak jsem se stavil na pokec v dalším servisu na Vrbovce a technik mi ohledně rozkmitání kola po puštění řidítek potvrdil stejný verdikt jako na Jarově. Každý skútr je k tomu náchylný, protože má malá kola, krátkou vidli a malý zdvih. Tedy podle něj velmi častý úkaz...
Dobra motorka ,ja s ni byl u Baltu za 6 hodin.
Jinak ukaz fotku s drzakem telefonu,stale nemam drzak na navigaci diky.
Kamarád o ni taky uvažuje. Mě se taky líbí ,ale zatím jsem nedorostl pro skůtr. Ještě zůstanu u motorek . Jinak toho technika pozdravuj. S tou nízkou hmotností na předním kole - rozkmitání --to je pěkná pohádka