Podtrženo sečteno = vyhovuje!!!
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Endurovější, lehká, dostatečně výkonná, škoda nemá palubák.
Motorku bych doporučil pro - Mám 182cm a akorát, čili pod 175cm výšky, není moc vhodná
Doplňky na motorce - Vyšší plexi, hlavní stojan, padací rámy a Givi kufr
Recenze
Prodaná novému majiteli po 12000km za 4 roky.
Po sérii motorek Honda Transalp (600V a 700V) je to trochu změna. Brumlající zvuk motoru mě u nich bavil trochu víc, i když mi tam chyběl zase výkon, ale horší to bylo v nižších neklidných otáčkách pod 3000ot.
Na BMW je to zase naopak, úžasnej v nízkých (od 2000 do 5000ot), a výkonu je dostatek a to i ve vyšších, ale tam (od 5000-6000 se zase ozývají vibrace od motoru). Často chcípá z volnoběhu v terénu, jak to nemá aspoň cca.1000ot, njn stříkačka a je potřeba trochu přidat. To se mi u starších V motorů (Transalp 600) nestávalo.
Co mě zaujalo je vypínatelné ABS a TC, vestavěné vyhřívané gripy, komfortní sedačka, kryt motoru. Ovladatelnost, pohodlnost i podvozek mi vyhovuje.
Velice omezený úložný prostor pod sedačkou. Nádrž má podle všeho asi 16,5l a průměrná spotřeba činní asi 4,5l. Nejnižší se dá rozumě docílit na cca. 4,0l a zatím nejvyšší jsem měl 5.0l. Nemá to palubák, kde mi chybí ukazatel rychlosti a teplota okolí.
Je to uškrcená verze na 35kW ( již otevřená), s úžasně levnou pojistkou a se sníženým podvozkem (odpružení 190/190mm, s komfortní sedačkou jsem na stejné výšce).
Zatím si ale nestěžuji.
to SJ90: Však pár postřehů jsem napsal..ale fakt je, že tak rozsáhle jako ty, bohužel ne. Jinak dík. Ať slouží i tobě
Je dobré vždy vložit pár postřehů a zkušeností ve srovnání s ostatními stroji pro lepší orientci těch co se rozhodují. Ať dělá dlouho radost.
Díky Ta Yamaha je u tebe dlouho známá věc . Já byl zase nakloněn dlouho Hondě...ale změna je život
Parádní výběr, Milane! Taky jsem po ní pokukoval, ale asi jsem prostě Yamahák. Ať slouží!