Po 3 letech strádání a postrádání jsem nakonec sehnal stejnou, ale mladší model který má hezčí budíky.
Motorka koupena od jirka76 (Dobruška)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: nesmyslně drahé bazarovky
Honda CB 1100 RS: byla mi malá jako ostatně většina asijských motorek
První dojmy - Věděl jsem do čeho jdu, takže žádné překvapení nebylo. Rozdíl o proti předešlé je v díře na nalévání oleje do motoru a trochu jinak tvarované sedlo.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo z ní dosáhne nohama dolů. Klidně i pro začátečníka který má pud sebezáchovy. Podvozek a brzdy ledacos vyžehlí a odpustí.
Doplňky na motorce -
Cruise control - vynikající vychytávka. Úleva pro pravou ruku na dálnici při rychlých přesunech. Všiml jsem si, že se snižili vibrace říditek a tím pádem mravenčení ruky. Originál závažíčka jsou trochu těžší jak ty od Wunderlichu. cena 2600 korun
Zadní taška na nosič od Wunderlichu. Decentní bobek do kterého dávám kabelku s doklady, klíče a 2 lahvičky 0,3l s pitím pro případ ztroskotání. Já už jsem tuto brašničku měl na minulém BMW, ale při havárce se utrhly oba pásky. Než to nechat draze opravit postačili 2 cvočky a silné ruce co ty pásky a brašnu prorazi skrz. cena cca 2200 korun.
Eloxovaný nástavec na řadičku od Wunderlichu. Mám bílé boty a furt mě štvalo, že mám od té gumy na řadičce černou špičku na botě (dělají to z nějaké levné gumy nebo co). Blbé je že ta sranda stojí skoro 1000 korunek.
Držák telefonu/navigace na řídítka Interphone. V balení je i nepromokavý obal na 6 palcový telefon. Zkoušel jsem tam dát 4 palcovou navigaci do auta a drží tam bez toho, že by v obalu cestovala když klopíte zatáčku. Co mě trochu mrzí, že obal nemá díru pro kabel. cena 999 korun
Origo boční kufry BMW. Já je koupil z druhé ruky fungl nové za 2/3 ceny. Ještě v zámcích vyměnit stavítka (stavítka jsem obrousil na můj klíč s funguje to) na můj klíč k motorce a jsem na 100% připraven. Origo kufry doporučuju, protože origo držáky kufrů nehyzdí motorku.
Recenze
Po roce a půl jsem konečně dodělal všechny opravy takže na sezonu 2019 bez kostlivců.
Vyměnil jsem:
- olej v kardanu
- pravou rukojeť protože přestala topit (letování nepomohlo)
- výměna prasklé paraboly světlomětu (od kamínku nebo brouka?)
- oprava palivoměru (největší raketa za položku - 15tis.)
- běžná údržba gumy, olej, filtry, brzdové destičky
- origo výfuk nepoškozený za 3,5tis (v bazaru)
Sakumprdum vše za 34kk. To jen pro představu pro ty kterí by si ji chtěli koupit jako ojetou co je čeká.
Dokoupil jsem si nové origo boční kufry (12tis.). Stavítka v zámcích něšla vyměnit, tak jsem je obrousil, aby to pasovalo na můj klíč k mototorce. Taky to funguje.
Co mě trochu děsí, že dal někdo do motorky řídící jednotku z RTčka. Funguje zatím všechno jak má, ale jestli přestane tak ta sranda stojí 25tis. i s instalací.
Díky všem za kladné komentáře ohledně slohu. Dnes jsem přidal nový záznam snad se bude líbit.
Krásná moto a hlavně skvělé komentáře a deník této i předchozí moto. Nejen že máš super vkus na moto..., ale dar se přesné vyjádřit a popsat situaci. Za 1,5 hodiny čekání na STK v Brně na naše auto jsem s velkým zaujetím přečetl všechny tvé příspěvky. Máme podobný pohled na svět nejen před řídítky. Hodně bezpečných kilometrů.
Kráska, dávám deset
Parádní věc. Už se na ní taky těším. Je fajn, že 2013 má ty hezčí ráfky
Motce palec nahoru, ale deníku tleskám. Máš dar psát krásně a ladně. Jen tak dál a kolama dolů.