PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pepavaran
Vloženo 18.9.2006
Aktualizováno 1.10.2014
Zobrazeno 3 603x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Transalp byl dobrý, ale pro cestování ve dvou po silnici je varan lepší Dodal jsem mu padáky, centrální stojan, kufry a vyhřívané rukojeti.
V roce 2008 přidány světla: xenon + mlhovka
Na sezonu 2009 pořízeno sedlo Bagster + výfuky LeoVince.

Více fotografii

První dojmy - Zbytečná kolonka na vyplnění

Recenze

Cesty: Než megasrazy, tak raději projížďka nebo pokec s přáteli.

Trocha statistiky:

Na této motorce jezdíme stále ve dvou. Přesuny na delší vzdálenosti není problém. Nejdelší denní přesun je 1000 km. Za první rok používání najeto 26000 km (samozřejmě bez jediné závady).

Výměna původní zadní pneumatiky bridgestone v 13500 km za michelin anakee.
Výměna původní řetězové sady při ujetí 26500 km.
Výměna přední původní pneumatiky bridgestone v 27000 km za michelin anakee.
Další výměna zadní pneumatiky při 29900 km a zůstávám u anakee.
Průměrná spotřeba počítaná za rok je 6,00 L/100km
Po namontování Leovince je průměrná spotřeba 5,8 L /100 km
Takže mé hodnocení: pohodlný, silný stroj a asi dlouho nebude potřeba jej měnit za jiný. Pohodlný posez si chválí i spolujezdec.

Po 100 000 km:
Takže na varaderu jezdíme 4 roky a máme na něm přes 100 000 km. Kromě pravidelných intervalů výměny olejů a filtrů předepsaných výrobcem, nebylo potřeba nic jiného měnit.
Teď byl motor podruhé rozdělán kvůli preventivní výměně rozvodových řetězů a zatím nejsou vidět nějaké známky opotřebení.
Ventily nebylo potřeba za celou dobu seřizovat. Vůle jsou pořád v toleranci!
Takže s varaderem naprostá spokojenost a ještě dlouho u něj zůstaneme.

Co bylo měněno mimo předepsanou pravidelnou údržbu:
- pneumatiky nepočítám
- 3x řetězové sady
- gufera v předních teleskopech
- ložiska v předním a zadním kole
- 2x těsnění na výfukovém potrubí na zadním válci
- snímač pulsů

Po 200 000 km:
V provozu 8 roků.
- první seřízení ventilů při 160 000 km, do té doby jen kontrola
- vyměněn zadní brzdicí kotouč
- další výměna ložisek v předním a zadním kole
- výměna ložiska v krku řízení
- jak budou sjeté přední brzdicí desky, tak se musí vyměnit i brzdicí kotouče
- akumulátor stále původní

S varaderem naprostá spokojenost, takže jedeme dál...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
laos
laos napsal 20.01.15 v 14:42 10b.

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 04.10.14 v 10:49 10b.

když ji miluješ, není co řešit máš ji pěkně vymazlenou

tompet
tompet napsal 04.12.11 v 22:18

Krasavec, přeju hodně spokojenosti do dalších sto tisíc km. 10 bodů

Tarzy
Tarzy napsal 21.03.11 v 06:54

Pěknej Varan 10b

Alan-2
Alan-2 napsal 14.03.09 v 22:12

k tomu není co dodat , móóóc pěkný

Více komentářů



TOPlist