Takhle má vypadat klasický motocykl. Krásný a jednoduchý. Motorka, která se bude líbit stále.
Výška jezdce: 1 cm
První dojmy - Stejný model jsem už sedlal v roce 1992, a jak je vidět člověk se rád vrací k pěkným věcem, se kterými byl spokojen.
Recenze
Tohle iksjéčko je vesměs v původním stavu, sice zub času na ní zanechal stopy a má spousty chyb, ale většinou jsou řešitelné. Důležité je zachovat patinu, takže přistoupím jen ke kontrole a servisu funkčních částí, jako je motor a podvozek.
Jízdu jsem zatím absolvoval víceméně jen zkušební. Motor jde velice dobře a i 50 koní je dostatečných na klasický motocykl. Podvozek je stabilní zhruba do 130 km/h. Velmi slabou stránkou jsou brzdy. Ale není to motorka na závodění, ale pro požitek z jízdy. A to bezesporu naplňuje. Nádherný je zvuk ušlechtilého osmiventilového čtyřválce.
Hezký kousek, tak ať věrně slouží.
Krásná fešanda. Totální klasika
Krásná . Vždycky jsem měla v sobě názor, že se mi líbí motorky se zdvihnutým zadkem, ale poslední dobou se hrabu v historii článků a motorek a nakonec se
s větším zalíbením ohlédnu po těchto "bábách", které mají charismatický šmrnc a ten jim navždy patří . Dobrý nápad , který při zhlédnutí i tobě Jardo přinese spoustu vzpomínek a radost, že je tu máš všechny pohromadě .