PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Želvák-Ninják
Vloženo 30.10.2015
Aktualizováno 14.8.2017
Zobrazeno 2 038x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Po nezdařené koupi jednoho vraku jsem si spravil chuť zakoupením opečovávaného litra, na kterém majitel jezdil dle svých slov především ve dvou do 120km/h (těžko se mi tomu věřilo na litru), ale především na tom cestoval po Alpách a po Evropě, jako já na

Více fotografii

První dojmy - Již jsem měl na tomto typu něco odjezděno, takže jsem věděl, do čeho jdu. Pohodlí a zátah motoru se se 750 nedá moc srovnávat. V zatáčkách je to ale opačně.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně je pro zkušenější a vyjezděné jezdce. Ale na druhou stranu, motorka jede tak, kolik se zatáhne za plyn,.. Na supersport je dost pohodlná i na dlouhé cesty. Byl jsem na ní na těžko po Evropě a proti 750 na podobné cestě rok předtím, je litr výrazně pohodlnější.

Doplňky na motorce - Doplňky:
- manuální tlumič řízení Ohlins,
- KaN vzduchový filtr,
- červené pancéřové hadice PP tunning,
- červené rolny na stojan,
- červené zalamovací páčky,
- červená závažíčka,
- červená matice krku řízení,
- červené rukojeti,
- červené zahnuté sportovní ventilky,
- červená nádobka brzdové kapaliny,
- červené reflexní proužky na kolech,
- červené šroubky držící plexi,
- vyšší plexi,
- krovka,
- na zakázku šitá obě sedla s motivy Suzuki GSX-R 1000,
- nálepky GSX-R na kolech a zadním blatníku,
- některé původní stříbrné nápisy přelepené červenými,
- červený lak na různých částech kapotáže (maska, krovka, zadní blatník, části bočních a podsedlové části kapotáží a krovky, celý chránič řetězu, olejová zátka, obě víčka na pravé straně motoru),
- přední xenon a bílé všechny další žárovky,
- čiré místo červeného brzdového světla,
- imitace carbon polep GSX-R na brýlích a na víčku nádrže,
- tankpad,
- přední kolečko o zub méně,
- zlatý D.I.D. řetěz,
- brzdové destičky červené Brembo,
- 12V zásuvka pod sedlem,
- laděné výfuky Mivv bez nutnosti katalyzátoru, ale s homologací,
- držák SPZ.

... všechny náhradní díly mám ve skříni (kromě tlumiče řízení, který jsem si předělal z předchozího GSX-R 750 a tento jsem dal při prodeji na 750 ...







Recenze

Přešel jsem ze 750, kvůli většímu pohodlí při jízdě a lepšímu motoru. Krom toho jsou na motorce i origo držáky na sedlové brašny, takže se mi na ní bude i lépe cestovat.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
redy19
redy19 napsal 24.01.16 v 22:36 1b.

To toho sporu jsem se moc pěkně zasmal a divim se že ti vůbec něco vrátil

mirda1234
mirda1234 napsal 24.01.16 v 21:57 1b.

máš tam malej škrábanec na laku...to se bude blbě pozovat při foceni a na KAŽDÝ fotce to bude vidět

Škoda, že už ti ten tvůj pomlouvačnej inzerát na bíly gsxr smazali...pozere

http://www.motorkari.../?t=183121&pgr=2 (ale téma nesmazaly )

muncinana
muncinana napsal 06.11.15 v 15:25 10b.

Super motorka

Romano73
Romano73 napsal 31.10.15 v 20:19 10b.

paráda, já to říkám taky, na supersportu se cestuje v pohodě

vybouřená_mrkev
vybouřená_mrkev napsal 31.10.15 v 09:21 10b.

Zasloužených 10b. černé krasavici

Více komentářů



TOPlist