Méně známý skútr z Považské strojírny, který byl vybaven na svou dobu nezvykle elektrickým startérem.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Velice pohodlná motorka, za velkým plexi prakticky nefouká. Překvapil i svou svižností, očekával jsem línější skútr. Vcelku dobře ovladatelný. Překvapení bylo pro mne řazení .
Recenze
Tatránka jsem dovezl po asi dvouroční odstávce a bohužel bylo to na chodu motoru poznat. Nedalo se nic dělat motor se musel vyčistit, spojka se dělala znovu. Pak nastalo dilema co s lakem, nechat původní, který na tom není špatně, ale přece jen místy už jsou léta znát, nebo kompletně rozebrat a dát do nového laku. Zatím vyhrála patina, ale do budoucna přece jen některé části navštíví lakýrníka. Bohužel jediné mínus co jsem zatím pocítil jsou plechy. Bohužel přesnost výroby tehdy trošku pokulhávala a dostat zadní plechy zpět na silenbloky když je člověk sám je téměř nadlidský výkon. Takže pokut jede a člověk se v něm nemusí vrtat tak je to skutečně paráda.
táta měl stejného. Kdyby neshořel ve stodole tak jej zdědím
Díky
Takové "raketě" nemůžu dát nic jiného, než deset!
Moc pěkné.