Něco úžasnýho. Nejlepší motorka na které jsem kdy jel.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojmy si ani tak moc nepamatuju, protože po otočení plynu jsem začal ztrácet vědomí. Veškerá krev se nahrnula do zadní poloviny lebky a vykouknout z poza plexi jsem riskoval vyrvání páteře z těla. Předchozí BMW R1100R - babeta.
Doplňky na motorce - LAděné výfuky, KaN filtr, podsvícení, led blinkry, alarm, dálkový startér, zvedlé rejdy, racing lexi ...a mnoho dalšího.
Recenze
Koupeno v roce 2008 za 110 000 Kč - prodáno 2011. Po přivezení domu proběhla kontrola hydraulického napínáku, jestli ho motorka vůbec vlastní - v roce 2000 byla svolávačka ,neboť se pár lidí zabilo ve velké rychlosti ohledně mechanického napínáku rozvoďáku. Recenze - co dodat- jenom superltivy. V sérii 176 koní , po úpravě 185 koní, max. rychlost 330 Km/h. Ve 3000 ot/min krouťák 130 Nm, prostě nádhera, kterou nezažiješ na žádným supersportu.
MAximální rychlost dosažená na letišti - 330 km/h - v provozu 320 Km/h.
Z 0 na 200km/h za 7 vteřin, na 6 rychlostní stupeň ve městě v klidu 50 km/h.
Hayabusa ikona motocyklů se vyráběla od 1999 do roku 2001 - potom to bylo již osekaný železo. Tachometr do 350 Km/h , neomezená verze - co víc si můžeš přát - mít koně k dispozici a kdykoliv je použít - jenom ten pocit že je tam máš je ukájecí :D. Šestý rychlostní stupeň jsem začínal řadit při 300 km/h. V 9000 otáčkách nastává peklo a zatmění mozku jako v JAS 39 Gripenu
. Proháněl jsem ji i na autodromu a mohu říci ,že stíhala bez problémů supersportům.
Jedna z nejlepších motorek co kdy brázdila silnice.
Jako kluky nás vždy fascinovalo to koncové číslo na tachometru. Ta číslice je magická...
...