Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 260000 |
Neuvedeno
Naletěl jsem marketingovému názvu "silniční enduro!" Motorka je pouze na cesty a v terénu má velkou spotřebu (více jak 12 litrů), v rozbahněném terénu (stačí opravovaná silnice) se rychle ucpe chladič a je nutné jej vyplachovat. Nechci psát negativa, prostě je to motorka na silnici.
Moje úpravy |
Pružiny v předních vidlích, plech pod motorem Touratech, držák navigace Touratech, zásuvka 12V Touratech, kryt řetězu a chladiče Touratech, hliníkové kufry Givi. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů |
Obecné
Moje závady | Po ujetých 12-ti tisících kilometrech praskly drážky na dvou pístech v místě mezi pístními kroužky (na obou venkovních pístech úplně ve stejném místě!). Pístní kroužky naštěstí nepopraskyly a nespadly tak do převodovky. Motorka byla těsně po záruce a výrobce mi na dopis ani neodepsal. Oprava stála přes 60 tisíc korun. |
---|