Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 22.000 kč |
Sem tam se sice něco porouchá, ale jinak nenáročná a dost levná údržba kterou si umí udělat každej trochu schopnej člověk, při větším daru pro techniku si může udělat i kompletní GO a pořád to vyjde dost levně. Univerzálnost použití. Kryt řetězu - pokud se dá kvalitní řetěz ČZ, vydrží hooodně dlouho a stačí ho párkrát za rok jen zkontrolovat.
Zastaralá koncepce všeho - od motoru po řídítka,
servisní zázemí veškerý žádný, určitý náhradní díly kraj od kraje se můžou dát hodně špatně sehnat, motorka je koncipovaná na pohodovou jízdu, při "sportovním" zacházení se rozkládá před očima , není problém v takovém případě měnit písty, řetězy, vidličky řazení atd. i 4x za sezonu.
Moje úpravy |
Úprava motoru - než úprava je to spíš doladění továrních nepřesností, který jsou bohužel u tohodle motoru kus od kusu dost rozdílný. Každopádně vybroušení hran přechodů vložka-válec, vyleštění kanálů, zabroušení dosedacích ploch kolen výfuků, přetryskování karburátoru - odstranění clonky, oilmaster. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,75 - 4 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový, dvojitý, uzavřený |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 160 - 400 km |
Obecné
Moje závady | Slovy klasika: "vše co se může porouchat, se taky porouchá" u jawy to platí bezezbytku, ba dokonce s určitým bonusem :-) |
---|